• Hello peepz,

    Ik heb mijn lippiercing (staafje)nu al 6/7 weken in ofso, en ik wil hem verwisselen, Alleen ik krijg hem er niet uit Dx

    ik krijg dat verdomde Balletje er ma niet af.

    heeft iemand tips ofso?

    EDIT: ik heb hem al verwisseld, het is me tog gelukt ^^

    Tog bedankt voor de tips n_n

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 14:35 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Nou je kan het met een W.C papiertje doen (moet ie wel droog wezen XD) en anders laat je m nog een tijdje in en probeer je het een paar daagjes later opnieuw ;) lukt bij mij ook ;)

    (K) Succes (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    draaien :'D
    pak desnoods een tangetje.

    En pak met je tanden het stukje aan de binnekant vast zodat t staafje niet meedraait.

    Cherished schreef:
    draaien :'D
    pak desnoods een tangetje.

    En pak met je tanden het stukje aan de binnekant vast zodat t staafje niet meedraait.


    heb het al eens met een tangetje gedaan
    En dat ging fout.
    ik weet niet precies wat er gebeurde, ma het deed toen zeeer en begon te bloeden..


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou draaien, en misschien wat van dat -hoe heet het ook al weer- spul erop doen zodat het niet gaat irriteren. Heb je er daarvoor iets bij gekregen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry.. daar heb ik geen verstand van :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Demure schreef:
    Ik zou draaien, en misschien wat van dat -hoe heet het ook al weer- spul erop doen zodat het niet gaat irriteren. Heb je er daarvoor iets bij gekregen?


    Nope alleen advies voor hoe je het moet verzorgen maar geen spul -.-


    I solemny swear i am up to no good

    KabukixRin schreef:
    (...)

    Nope alleen advies voor hoe je het moet verzorgen maar geen spul -.-

    Oh.. Sorry, dan weet ik het ook niet.:$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Oh.. Sorry, dan weet ik het ook niet.:$


    is niet erg joh :)

    Ik vind het wel dom dat ze me niks meehebben gegeven eigelijks, maarja..


    I solemny swear i am up to no good

    KabukixRin schreef:
    (...)

    heb het al eens met een tangetje gedaan
    En dat ging fout.
    ik weet niet precies wat er gebeurde, ma het deed toen zeeer en begon te bloeden..

    Oh doe dan maar niet nee.
    Laat t anders door de piercer doen ;) Die hoort het gratis te verwisselen na een paar weken.

    Cherished schreef:
    (...)
    Oh doe dan maar niet nee.
    Laat t anders door de piercer doen ;) Die hoort het gratis te verwisselen na een paar weken.


    Ow cewl n_n

    Dat wist ik niet ^^

    tnx n_n


    I solemny swear i am up to no good

    ohh dat is zo damn irritant soms =OO
    ik krijg die balletjes van mijn lipring er ook nooit eraf. ehh . ik probeer dan de me ring zelf vast te pakken en dan draai ik de balletjes eraf.

    dat is ook zo met mijn tongpiercing. dan houd ik de staaf vast en dan lukt het.

    laat het anders doen door een piercer?

    Aan de binnenkant van je mond op het staafje bijten, zodat je het stil houdt en dan het bolletje eraf proberen te draaien. Als dat niet lukt kun je altijd terug gaan naar de piercer en vragen of hij hem even wil verwisselen. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Pak een stuk stof of een papiertje, pak aan de binnekant met je tanden je piercing vast en dan draaien. Het kan er namelijk ook gewoon aan liggen dat je vette handen hebt ofzo. En anders terug naar de piercer^^


    -

    succes iig ;D je hebt vast genoeg tips..
    maar als k jou was zou ik naar de piercer gaan. die hoort m idd te verwisselen
    -me vriendin draaide laatst haar achterkantje er af.. dus niet het staafje maar dat platte kantje x'D-


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    succes iig ;D je hebt vast genoeg tips..
    maar als k jou was zou ik naar de piercer gaan. die hoort m idd te verwisselen
    -me vriendin draaide laatst haar achterkantje er af.. dus niet het staafje maar dat platte kantje x'D-


    haha xD hoe kreeg ze dat dan voorelkaar :P?


    I solemny swear i am up to no good