• De meerderheid zal zeggen; "ik woon in Nederland dus weet het niet?" Maar misschien zijn er mensen die het wel weten doordat van Nederland al eens met de trein naar België hebben gereist? Mijn vraag is dus;

    Ik ga naar het concert in Ahoy met een vriendin, en we gaan zondagmiddag met de trein...maar heeft iemand een idee of dat je het treinticket moet reserveren, of je het op het moment zelf kan kopen? [/omdat je met de gewon IC trein kunt reizen maar ook met de thalys.] Dus, iemand die het weet ? -tenzij mijn vader zo lief is zijn zondagmiddag op te oferren voor mij en mijn vriendin.-

    Ik ben nog nooit met de trein naar België gegaan, maar wel naar Duitsland. Ik kan je aanraden om een ticket te reserveren ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ga je er zondag aaf al liggen? xd
    Wajo succes o.O

    Cherished schreef:
    Ga je er zondag aaf al liggen? xd
    Wajo succes o.O

    Joa (:
    &n na dat concert rijd ik meteen door naar vorst nationaal (:

    :'DDD
    good luck xD

    Dan gaan we elkaar nog zien x]
    Wie had dat ooit gedacht.

    Cherished schreef:
    :'DDD
    good luck xD

    Dan gaan we elkaar nog zien x]
    Wie had dat ooit gedacht.

    Hahah, ja inderdaad. Dat moet opgeschreven worden;
    Joyce&Tara, samen op dezelfde plek!
    Anyway; vnwanneer ben jij er dan?

    Geen idee,ik reis altijd maar korte afstanden met de trein ;x *lui*


    your eyes are like stars in the night.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Hahah, ja inderdaad. Dat moet opgeschreven worden;
    Joyce&Tara, samen op dezelfde plek!
    Anyway; vnwanneer ben jij er dan?

    Maandag morgen.
    Ik ga sowieso nog 2x buiten slapen, en een hele week in de vrieskou overleef ik niet. [/ook geen lichaamsvet ofz :'D dusja]

    Cherished schreef:
    (...)
    Maandag morgen.
    Ik ga sowieso nog 2x buiten slapen, en een hele week in de vrieskou overleef ik niet. [/ook geen lichaamsvet ofz :'D dusja]

    Ik zal het wel moeten overleven een week in de vrieskou ö -het ergste ga ik eigenlijk nog vinden om een week niet te kunnen douchen ö-

    Ja, ik kan wel even douchen [/pitstops bij mensen thuis]
    Maarja wel hard i.e.g.
    Maar kep dr wel onwijze zin in.

    Stiekem hoop ik dat het echt keihard sneeuwt bij ahoy zodat iedereen wegblijft en die mensen die dr een week van tevoren gaan liggen vastvriezen :x

    Cherished schreef:
    Ja, ik kan wel even douchen [/pitstops bij mensen thuis]
    Maarja wel hard i.e.g.
    Maar kep dr wel onwijze zin in.

    Stiekem hoop ik dat het echt keihard sneeuwt bij ahoy zodat iedereen wegblijft en die mensen die dr een week van tevoren gaan liggen vastvriezen :x

    Ooohw, dat is geluk hebben ö
    ik ga waarschijnlijk gewoon mijn haar wasssen aan een kraantje bij een tankstation [a]'

    En stiekem hoop ik dat ook ö Want die sneeuw is toch iets wat mij in ieder geval niet tegenhoud [/en sommige anderen].

    Ik ben al van België naar Nederland geweest,
    en als ik me niet vergis heeft mijn moeder tickets op voorhand in een station gekocht (een hele tijd op voorhand, dan moet je gewoon de datum van vertrek juist zeggen natuurlijk xp) en volgens mij is het véél goedkoper, want op de trein zelf kan het de prijs wel eens heel erg oplopen.


    90020190

    MSxDELAEY schreef:
    Ik ben al van België naar Nederland geweest,
    en als ik me niet vergis heeft mijn moeder tickets op voorhand in een station gekocht (een hele tijd op voorhand, dan moet je gewoon de datum van vertrek juist zeggen natuurlijk xp) en volgens mij is het véél goedkoper, want op de trein zelf kan het de prijs wel eens heel erg oplopen.

    Owh bedankt ^^ Maar ik heb van mensen gehoord dat naar Rotterdam eigenlijk zelf niet zo heel duur zal moeten zijn ö

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Owh bedankt ^^ Maar ik heb van mensen gehoord dat naar Rotterdam eigenlijk zelf niet zo heel duur zal moeten zijn ö


    Nja voor één persoon lijkt het niet duur, maar voor twee was het over de €100 als je op de trein je tickets koopt. Natuurlijk kan dat veranderd zijn, want het is ondertussen al twee jaar geleden dat we tickets op de trein kochten, de tweede keer waren we slimmer en kochten we ze gewoon in een station xD


    90020190

    MSxDELAEY schreef:
    (...)

    Nja voor één persoon lijkt het niet duur, maar voor twee was het over de €100 als je op de trein je tickets koopt. Natuurlijk kan dat veranderd zijn, want het is ondertussen al twee jaar geleden dat we tickets op de trein kochten, de tweede keer waren we slimmer en kochten we ze gewoon in een station xD

    Owh, zo veel ö maar ik heb gezien op de site van de nmbs & de thalys ... en die prijzen zijn tussen de 20 & 25. -En ik weet dat ja alleen voor de thalys moet reserveren, voor de IC trein weet ik dus niet ö- Maar misschien kan ik het beste naar je luisteren dan [a]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Owh, zo veel ö maar ik heb gezien op de site van de nmbs & de thalys ... en die prijzen zijn tussen de 20 & 25. -En ik weet dat ja alleen voor de thalys moet reserveren, voor de IC trein weet ik dus niet ö- Maar misschien kan ik het beste naar je luisteren dan [a]


    Hèhè, maar station is misschien ook gemakkelijker, want dan kan je vragen stellen zoals wel tarief is goedkoper en de treinuren bijvoorbeeld xp.


    90020190