• Morgen is er weer school en de klok is een uur terug gedraaid en ik ben kapot moe. Hebben jullie dat ook? Maarja, ik leef wel naar de dinsdag toe. dan heb ik tenminste nog wat zinnigs te doen. Wie leeft er hiet ook wel eens naar een dag die hij/zij superieus koel vind?

    x

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:58 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Morgen suckt niet bij mij want ik ga naar de efteling met een vriendin :'D


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    PlasticTas schreef:
    Morgen suckt niet bij mij want ik ga naar de efteling met een vriendin :'D

    Dan suckt morgen voor mij en de rest van de mensen die naar school moeten?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zit in het school team en heb morgen hockey toernooi! Dat is leuk en ik geb vakantie^^


    -

    ik heb vakantie (A)

    morgen heb ik gitaarles, dus daar hou ik me de hele dag aan vast... bij mij is vrijdag de coolste dag deze week :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Onderbroek schreef:
    Dan suckt morgen voor mij en de rest van de mensen die naar school moeten?

    Ik heb nu pas vakantie eindelijk! :'D Maar het suckt inderdaad voor jou en de mensjes die naar school moeten :X


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Whipple schreef:
    ik heb vakantie (A)


    your eyes are like stars in the night.

    Azazel schreef:
    morgen heb ik gitaarles, dus daar hou ik me de hele dag aan vast... bij mij is vrijdag de coolste dag deze week :D

    Why?
    Als ik dat weten mag..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Why?
    Als ik dat weten mag..

    Omdat ik vrijdag alleen tekenen, muziek, mens & maatschappij en engels heb (best leuke vakken), het duurt maar 6 uur en 's avonds treed ik op op een feest van een of andere dude die onze band heeft gevraagd :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Azazel schreef:
    (...)
    Omdat ik vrijdag alleen tekenen, muziek, mens & maatschappij en engels heb (best leuke vakken), het duurt maar 6 uur en 's avonds treed ik op op een feest van een of andere dude die onze band heeft gevraagd :D

    Mens & Maatschapij zuigt. Ik heb alleen vier uur praktijk (handel) en scheitkunde, maar daar heb ik een PTA over en dat zuigt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Mens & Maatschapij zuigt. Ik heb alleen vier uur praktijk (handel) en scheitkunde, maar daar heb ik een PTA over en dat zuigt.

    Ouch...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Inderdaad, morgen suckt inderdaad. Want dan begint de ticketverkoop en dan ga ik vanacht niet kunnen slapen door de stress.

    Morgen suckt want dan moet ik weer naar een suckende school. Maar over 8 weken ofzo al weer 2 weken vakantie _O_ amen!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Morgen heb ik stage en ik heb dan een probleem (A)
    Maargoed, ik heb zin in donderdag :9~


    -

    Morgen suckt niet, want mijn vakantie begint dan pas n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.