• Je vriend vreemdgaat en ongeveer twee dagen later met een of ander meisje aan de deur staat en beweerd niks met der te hebben maar gewoon een vriendin die meekomt. Heel fijn ja. Nu voel ik me zachtgezegt k-u-t.

    Wat te doen tegen dat piepgevoel?


    your eyes are like stars in the night.

    Oeeh dat is kut ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gebeurd?
    Wat klote,
    uhm,, vraag hem er naar.

    Denken, het is maar een droom?

    Ik droomde laatst over twee stenen die steeds dichter bij elkaar schuifden en ik zat ertussen. Nou gezellig! =D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @ Micaiah:
    Hij zegt van niet, dus dat geloof ik maar.

    @ Hush:
    Ik weet niet of dat nog helpt..


    your eyes are like stars in the night.

    Het is niet waargebeurd, maar een droom. Niets om je zorgen over te maken dus (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Da's best kut ><


    Just a simple "I love you" (:

    dromen zijn bedrog zeker ;)

    consience schreef:
    Het is niet waargebeurd, maar een droom. Niets om je zorgen over te maken dus (:


    ok

    Its all about trust.
    Als hij iets met haar zou doen, denk je dan echt dat hij fijn naar jou toe komt met haar?
    Dat is wel een beetje dom zegmaar.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik heb dat ook eens gedroomt,we waren de dag ervoor naar een festivalletje geweest,en daar was een meisje dat hij kende,en hij zei altijd tegen mij dat hij haar niet leuk vind... maar blijkbaar wel,zat die der de hele dag mee te smsen,was ik slechtgezint en kregen we een beetje ruzie...

    een paar dagen later droomde ik dat hij me kwam vertellen dat hij dat meisje leuker vond en mij dumpte.

    maar het was maar een droom (:


    everybody needs a song.

    JeSuisSilke schreef:
    dromen zijn bedrog zeker ;)


    You can run but not hide

    Misguided schreef:
    Da's best kut ><


    Happiness hit her like a train on a track

    Met Kim Praten. :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Decoy schreef:
    Oeeh dat is kut ja.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Blijf een beetje in de realistische manier denken. Het is een droom; bij mij is nog nooit een droom uitgekomen en ik weet zeker dat dat ook nooit zal gebeuren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?