• Dat gevoel heb ik nu. Behalve kan één ding me wel schelen, maar dat ene ding zorgt ervoor dat de rest me niets meer kan schelen. Echt, dat is zo'n klote gevoel.

    Wie heeft dat ook al eens gehad, zo ja, hoe los je dat op? Of moet ik het gewoon voorbij laten gaan?


    Only losers can act the way you do

    Dat heeft iedereen;)
    Als ik zo'n gevoel heb, probeer ik altijd iets leuks te doen of te denken. Dan word je vanzelf wel weer wat vrolijker:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Dat heeft iedereen;)
    Als ik zo'n gevoel heb, probeer ik altijd iets leuks te doen of te denken. Dan word je vanzelf wel weer wat vrolijker:Y)
    Oké, dat zal ik proberen, dankje.


    Only losers can act the way you do

    Dat heb ik soms ook wel en dan sms ik naar mijn beste vriendin. En dan gaat het vanzelf over (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Volgesmij heeft bijna iedereen dat wel. En het gaat altijd vanzelf wel weer over. Tenminste, bij mij dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het gaat van mij altijd vanzelf over.
    Luister eens naar je lievelingsliedjes, wordt je ook blijer van! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik nu.


    hoi, jij bent leuk.

    Gewoon proberen leuke dingen te doen die er misschien totaal niet mee te maken hebben. Uiteindelijk verdwijnt het gevoel bij mij altijd.:)


    Get outta my head!

    Denk aan leuke dingen en dan gaat het vast over


    Just a simple "I love you" (: