• Je ziet het al waar het over gaat, een vriendin van mij voelt zich nogal niet gemogen. Ze zit hier ook op Quizlet en ik zeg niet wie. Altijd als zij op een topic reageert, reageert daarna helemaal niemand meer. Ze vind het dan nogal kut, ze is bang dat mensen haar dan niet mogen en dus niks zeggen. Dat wilde ik even zeggen.
    En dan deze topic zinnig te maken, voelen jullie wel eens buitengesloten?

Nothing last forever, if we both know hearts can change

Irgendwann schreef:
    Iedereen voelt zich wel eens uitgesloten.

Ja idd.

- hoi ;D

Irgendwann schreef:

None but ourselves can free our minds.

Iedereen voelt zich weleens zo, terwijl het helemaal niet bewust bedoeld is.
    Waarschijnlijk is dat bij jouw vriendin ook zo.

[ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 21:09 ]

-

Ach, het is ook zo logisch dat alle leden van Q een hekel hebben aan hetzelfde meisje, waarom niet(cat)
    En ja, ik voel me ook wel eens buitengesloten, net zoals de rest van de wereld.

The soul needs autumn.

Het kan ook gewoon zijn dat ze het over onderwerpen heeft die ons niet zoveel interesseren, dat heeft niets te maken met buitensluiten.

Life is hard and then we die

Waarschijnlijk is dat gewoon toeval, want niemand weet toch wie jij bedoeld? Of ben ik nou dom? (nerd)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Irgendwann schreef:

Just a simple "I love you" (:

Iedereen voelt zich wel eens buitengesloten (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik voel me altijd buitengesloten

Heeft iedereen wel eens, maar ik denk niet dat mensen gaan zeggen van: 'oh, die heeft hier gereageert, dan reageer ik gewoon niet hoor,' dat is dom als je zo gaat redeneren.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Cha schreef:
    Ik voel me altijd buitengesloten

Ooh,ik sluit je wel binnen hoor^^

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall