• Het is dan wel engels,maar héél mooi!
    <33

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 12:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Bill zegt
    'no weal'

    en 'kontwohol'
    :'DDDDDD

    <3

    omnom, ik vind het mooi :')

    ik vind ht prachtig.<3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik vind em echt prachtig!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je het niet vind en het intereseerd je niet, ga dan alsjeblieft ergens anders zagen en reageer hier gewoon niet op. Als je th niets vind, dan kijk je gewoon niet naar die topic, klaar.

    Ik mag mijn mening toch geven? In dat topic van Justin Bieber word ook over zijn stem gezeken en dan mag wel >.<


    I'd rather go naked than wear fur.

    kidrauhl schreef:
    (...)
    Ik mag mijn mening toch geven? In dat topic van Justin Bieber word ook over zijn stem gezeken en dan mag wel >.<
    Iets afzeiken is anders dan gewoon, op een normale manier je mening geven. En dat hoef ik jou denk ik niet eens uit te leggen, want dat zul je zelf ook wel weten en begrijpen. En wat betreft dat topic, misschien heb je daar wel gelijk in. Geen idee, want daar heb ik nog niet naar gekeken.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Iets afzeiken is anders dan gewoon, op een normale manier je mening geven. En dat hoef ik jou denk ik niet eens uit te leggen, want dat zul je zelf ook wel weten en begrijpen. En wat betreft dat topic, misschien heb je daar wel gelijk in. Geen idee, want daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Hmm, naja, dan zal ik het de volgende keer iets anders zeggen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik vind de acoustische versies vaak t mooist ^^


    She said: I gotta find out for myself

    het is wel mooi en rustig :')
    ik word er vaak stil van enzo, maar het originele vind ik wel het leukst :'p


    Maybe part of loving is learning to let go...