• - I'm in a figt with my best friend and a twin.-

    Dus. Ik zit sinds vorig jaar in kantoor maar voor ik in kantoor zat zat had ik al twee jaar Handel achter de rug. Nu, dit jaar gaan we met alle 4de jaren naar Londen. -4dagen.- Nu ik kreeg de kans om bij mijn beste vriendin en nog twee anderer meisjes in een gastgezin te zitten. -Die overigens in Handel zitten.- Nu die van Kantoor begrijpen dat niet. -Vandaar de ruzie met die tweeling.-


    Nu heb ik ook ruzie met mijn beste vriend -lees: ex beste vriend.- Hij vindt dat ik me te goed voel, te koppig ben en mensen onder mij zet. Hij moest godverdomme is weten. Ik heb mij nog nooit zo onzeker in mijn hele leven gevoelt zoals nu.

    Dus; die tweeling en mijn beste vriend zitten ook allebei in BSO, ze horen bij de 'populaire groep'. Ik hoor daar ook bij. Alé tot ik ruzie met die tweeling en mijn beste vriend. Zei zetten iedereen tegen mij op. Fuckt da serieus. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld. ><

    God, take me now.


    We'll never be as young as we are tonight

    praat er met ze over.
    zo los je het natuurlijk niet op.
    zeg hoe je je voelt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tried. They won't understand.


    We'll never be as young as we are tonight

    Wtf. Veel zullen mijn woorden niet helpen maar toch:

    Ik weet niet wat zeggen; veel sterkte? Tijd heelt de wonden? Ze weten niet wat ze missen?

    Echt serieus, ik weet niet wat zeggen want het probleem lijkt mij nogal stom. Ik bedoel; wat maakt het nu uit dat je bij mensen van Handel in een gastgezin wilt zitten? ôo


    Only losers can act the way you do