• Hebben jullie dat ook wel eens dat het lijkt alsof als lijkt te mislukken. Dan is er iets dat het weer goed maakt maar dat veranderdt dan weer dat het weer lijkt alsof als lijkt te mislukken?

    Zo ja, wat doe je er tegen? ;s

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 22:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik doe er niets tegen. Als ik bijvoorbeeld een opdracht krijg voor iets en ik krijg daar een paar dagen voor maar het wil de eerste dag niet lukken, laat ik het rusten tot een paar uur later/een dag later en probeer het opnieuw. Ik ben namelijk iemand die doorzet. Als ik mijn tanden ergens in zet dan ga ik er ook voor, dus ik geef zeker niet op maar laat alles gewoon even bezinken.

    Ja. Als ik ruzie heb met een vriendin, en ik maak het goed, dan slaag ik er altijd in om die dag nog opnieuw ruzie te maken o.o
    Maar, ik doe er niet echt iets tegen, want die vriendin betekent veel voor me, en dat weet ze, dus het komt altijd wel goed (:
    Maar, geen idee wat jouw omstandigheden zijn, dus ik kan je ook niet helpen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn leven draait om dat, I guess.
    Ik heb dat heel vaak en wordt er doodziek van. Serieus, niets wil lukken, en dat frustreert me nogal. Maar ik doe er niets tegen, ik laat het op me afkomen. Dusja.


    -

    Heb ik ook heel vaak. Vooral met school enzo. Schijtirritant. Maar toch krijg ik het op de een of andere manier voor elkaar dat het me toch lukt. Raar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.