• Misschieen ken je me wel van Alysse ofzo. ;D
    Maar gisteren heeft Annemiek of Phenomenon op Q
    myn MSN, netlog en Q gehacked en myn passwoord verandert. Ze heeft ook mensen uitgescholden via mijn netlog enzoo, en heeft zelfs mijn mails gelezen ><

    Ze noemde de belgen ook hoeren, en ze zat my en Tanya gewoon om niets uitteschelden.

    Jaa, nu kan ik tegen iedereen op msn, Q en netlog uitleggen dat zei op hen hebben zitten schelden.

    EDIT: Ze had zelfs een filmpje over my op YT gezet. ><

    EDIT: Sorry, ik heb my helemaal vergist. Het was Annemiek niet. Sorry, dit topic kan gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 19:56 ]

    Marihuana schreef:
    (...)
    Goedzo (krul)(nerd)

    Ik weet. (baby)

    Philippeex schreef:
    (...)
    Ik weet. (baby)

    Wil je nog een beloning? -gooit koekje-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wtf o.O
    was het een vriendin ofzo van je of niet? =3
    als dat een 'vriendin' was, zou ik dat echt niet pikken. Zowieso niet, maar bij een vriendin is dat -lijkt me- nog erger..

    Marihuana schreef:
    (...)
    Mijn onzichtbare vriend Fred wil je niet leren kennen. En het stemmetje in mijn hoofd, Skyler ook niet. Maar ik wel ;'D;'D


    Pff ben ik geen stem meer in je hoofd
    -beledigd-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    Pff ben ik geen stem meer in je hoofd
    -beledigd-

    Jij bent Skyler. :]
    Of nee wacht. Jij bent toch het stemmetje in Fred's hoofd+ mijn soulmate + mijn muse + mijn vrouw? (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jij bent Skyler. :]
    Of nee wacht. Jij bent toch het stemmetje in Fred's hoofd+ mijn soulmate + mijn muse + mijn vrouw? (nerd)


    O Ja.
    grapje.


    We can only learn to love by loving.

    Whipple schreef:
    wtf o.O
    was het een vriendin ofzo van je of niet? =3
    als dat een 'vriendin' was, zou ik dat echt niet pikken. Zowieso niet, maar bij een vriendin is dat -lijkt me- nog erger..

    Eerst waren we wel -soortvan- vrienden ja o.o

    Philippeex schreef:
    (...)
    Eerst waren we wel -soortvan- vrienden ja o.o

    dat flik je toch niet?
    man, ik zou zo uit flippen...
    echt waaaaaar..
    wat een kutstreek.

    Philippeex schreef:
    (...)
    Eerst waren we wel -soortvan- vrienden ja o.o

    -bedenkt zich opeens dat ze nooit ruzie met al die Q'ers moet krijgen die haar ww weten-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    -bedenkt zich opeens dat ze nooit ruzie met al die Q'ers moet krijgen die haar ww weten-

    Ze wist myn wachtwoord niet eens. >< Nuja, het was niet erg moeilijk om te bedenken o.o

    Philippeex schreef:
    (...)
    Ze wist myn wachtwoord niet eens. >< Nuja, het was niet erg moeilijk om te bedenken o.o


    HET WAS ZEKER

    Tanyaisleuk

    ^^
    grapje


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    HET WAS ZEKER

    Tanyaisleuk

    ^^
    grapje
    <
    Dat zeg ik nu eens niet ;D

    Als ik de hacker was en ik geen schuld hieraan had zou ik mezelf als een gek gaan lopen verdedigen op dit topic, om een beetje mijn naam te zuiveren. Like, iemand maakt een topic aan met 'Aurelia heb me gehacked,' en ik was onschuldig, dan wist ik wel wat te doen.
    Deze user echter, is vandaag nog online geweest en heeft niks laten horen.
    Meer als dat kan ik niet zeggen, alleen mijn theorie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom doet iemand zo iets?Wat heeft het voor zin,wat is er 'leuk' aan?Ik snap die mensen niet.
    Dus als een hacker dit leest 1 vraag,
    WAAROM?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aurelia schreef:
    Als ik de hacker was en ik geen schuld hieraan had zou ik mezelf als een gek gaan lopen verdedigen op dit topic, om een beetje mijn naam te zuiveren. Like, iemand maakt een topic aan met 'Aurelia heb me gehacked,' en ik was onschuldig, dan wist ik wel wat te doen.
    Deze user echter, is vandaag nog online geweest en heeft niks laten horen.
    Meer als dat kan ik niet zeggen, alleen mijn theorie.

    -vindt deze theorie heel slim bedacht-