• Ik liet mijn hond net dus alleen uit in het bos en ik moest door een soort padn om weer bij de openbare weg te komen. en het is dus zo'n heel eng pad omringd door allemaal bomen en het is er doodstil en telkens dacht ik iemand te horen, maar telkens was er niemand als ik keek. en ik wist ZEKER dat er iemand was. want ik hoorde af en toe takjes breken en ik voelde me onwijs bekeken.

    word ik gek of zou er echt iemand kunnen zijn?


    We can only learn to love by loving.

    Je kan niet gek worden lieverd, want dat ben je al. Maar het zou inderdaad kunnen dat er iemand echt was.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze zeggen dat mensen het goed kunnen aanvoelen of ze bekeken worden of niet, maar het is waarschijnlijk gewoon dat je je al niet op je gemak voelt op zo'n stille plek en je takjes hoorde kraken doordat er een dier rondliep.
    Misschien voortaan een andere route nemen? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Scary. KINDERLOKKER haha ;x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    Scary. KINDERLOKKER haha ;x


    DS JIJ WAS HET HE VIESPEUK. ;x
    -jajebenteenkinderlokker-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    DS JIJ WAS HET HE VIESPEUK. ;x
    -jajebenteenkinderlokker-
    Haha ja joh. Ik ren even helemaal naar Borne en weer terug. Haha maar Rose en ik hadden het net over kinderlokkers vandaag. =3


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Haha ja joh. Ik ren even helemaal naar Borne en weer terug. Haha maar Rose en ik hadden het net over kinderlokkers vandaag. =3

    En dat we met ze mee zouden gaan voor Chips en chocola ;'x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    En dat we met ze mee zouden gaan voor Chips en chocola ;'x
    En als we alles hadden keihard weg rennen. =3


    when words fail, music speaks.

    Ik durf sowieso niet door bossen of waar overal bomen zijn. Bcuz, ken je de film Wrong Turn?
    Ik heb alle 3 delen gezien, dit jaar was deel 3 uit enzo. Ik download gewoon via de site, maar echt in die films telkens die kanibalen. Ik weet niet, maar je weet maar nooit waar kanibalen zijn die vallen hebben gezet in bossen enzo en dat je in stukjes word gehakt. Brrr..


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Scary! Dat heb ik ook weleens. Ik moet altijd door een keilang bos fietsen nr school en laatst stond er een vet enge man met een scooter in de bosjes die mij vet eng aankeek. En toen ik uit school kwam stond die scooter daar nog :S En de man niet, maar ik vond et wel vet eng!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het leuk om door bossen te lopen. Behalve als het donker is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ik vind het leuk om door bossen te lopen. Behalve als het donker is.

    ik ben altijd bang in het bos want ik voel me altijd bekeken daar ;x

    ik ben ook bang voor bouwplaatsen ;x


    We can only learn to love by loving.

    ik denk dat je je niet 'veilig' voelde zeg maar, en dat je dat daardoor dacht. =3

    scaaaryy