Want nu moet ik maandag ochtend op mijn stage de tickets bestellen voor mij en een vriendin [/omdat mijn vriendin ook op stage moet, en zei het niet mag doen & ik wel]. Naja, nu gaat het pas open om 9 uur [/normaal zullen ze er wel wat vroeger zijn]. Maar nu zit ze dus tegen mij te stressen over dat ik op tijd moet zijn, dat ze naar dat concert moet gaan, omdat het hier wel over TH ga. En dat ze niet overdrijft wanneer ze zegt dat ze binnen een halfuur uitverkocht zullen zijn. Ja sorry hoor, maar ik stress zowiezo al bij een ticketverkoop van Tokio hotel. Maar nu het in mijn handen ligt, en ze op mij rekent en dan tegen mij begint te stressen, begin ik zelf nog harder te stressen waardoor ik echt geen oog meer ga dicht doen tegen Maandag. En vroeger was er altijd een vriendin dat zei; Joyce,rustig,we zullen een ticket hebben,ik beloof het! en nu is het enigste wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd Het gaat hier wel over th he,ik weet niet wat het voor u betkeent,maar ik wil er naartoe,ik overdrijf niet dat het binnen het halfuur is uitverkocht,het is belangrijk hoor! Dus als ik te laat ben, gaat ze de schuld zowiezo op mij steken --" Gadverdamme,ik haat de ticketverkoop --"
Het gaat trouwens over die vriendin uit dit topic.
[ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:56 ]