Hoe meer stemmen bij Duits, hoe meer kans we hebben dat Tokio Hotel ook degelijk Duits gaat zingen!
Groetjes,
Tokio Hotel Holland
-
22 okt 2009 - 18:29Dan moet je op deze poll stemmen.22 okt 2009 - 18:30waarom zit jij eigenlijk bij TH Holland als je belgisch bent
-dom-
-JA DAT VROEG IK ME AF-
-sorry-
-en ja ik ga stemmen, vindi k leuk-We can only learn to love by loving.
22 okt 2009 - 18:33Nicol schreef:
waarom zit jij eigenlijk bij TH Holland als je belgisch bent
-dom-
-JA DAT VROEG IK ME AF-
-sorry-
-en ja ik ga stemmen, vindi k leuk-
Whahaha x'D
Ik zal wel even stemmen, maar ik ga waarschijnlijk toch naar Oberhausen n_nI may not always be perfect, but I'll always try.
22 okt 2009 - 18:33Al ben ik geen fan ik zal wel stemmen.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
22 okt 2009 - 18:33Nicol schreef:
waarom zit jij eigenlijk bij TH Holland als je belgisch bent
-dom-
-JA DAT VROEG IK ME AF-
-sorry-
-en ja ik ga stemmen, vindi k leuk-
Nou, de Belgische Fanclub boeit me geen reet, haha. :')
Heb ook nooit echt, tot deze maand, op de Belgische Fanclub gezeten. Tokio Hotel Holland is mijn thuisbasis. <322 okt 2009 - 18:34Prodigy schreef:
(...)
Nou, de Belgische Fanclub boeit me geen reet, haha. :')
Heb ook nooit echt, tot deze maand, op de Belgische Fanclub gezeten. Tokio Hotel Holland is mijn thuisbasis. <3
^.^ Je houdt gewoon van ons.
haha
grapje.
ik ben dom.
en nou ga ik zwijgen ;xWe can only learn to love by loving.
22 okt 2009 - 18:35Nicol schreef:
(...)
^.^ Je houdt gewoon van ons.
haha
grapje.
ik ben dom.
en nou ga ik zwijgen ;x
Nou, stiekem heb je gelijk! :x22 okt 2009 - 18:3822 okt 2009 - 18:55Ik heb al gereageerd en uiteraard ook gestemd. ^^
-
22 okt 2009 - 18:57ik vind de engelse liedjes leuker HAH!
The economy is suffering, let it DIE!
22 okt 2009 - 18:5722 okt 2009 - 18:59Normaal gaan ze afwisselend doen. Als ze op het ene concert Duits zingen, gaan ze op het concert erna engels doen. Dus die pol gaat niet veel uitmaken, het hangt er gewoon vanaf welke taal ze het concert ervoor hebben gezonden.
22 okt 2009 - 19:02Irgendwann schreef:
Normaal gaan ze afwisselend doen. Als ze op het ene concert Duits zingen, gaan ze op het concert erna engels doen. Dus die pol gaat niet veel uitmaken, het hangt er gewoon vanaf welke taal ze het concert ervoor hebben gezonden.
Van alles dat nu bekend is is NL het eerste land met een concert.
Althans, dat dacht ik.-
22 okt 2009 - 19:07Irgendwann schreef:
Normaal gaan ze afwisselend doen. Als ze op het ene concert Duits zingen, gaan ze op het concert erna engels doen. Dus die pol gaat niet veel uitmaken, het hangt er gewoon vanaf welke taal ze het concert ervoor hebben gezonden.
Nee, als we genoeg stemmen voor Duits hebben, wilt de Duitse fanclub ons hiermee helpen. (:22 okt 2009 - 20:38Maar ik wil engels, of afwisselend, maar niet enkel duits ;x
Some people make the world special just by being in it
22 okt 2009 - 21:42