• JHa ik heb een enorm schuldgevoel, tegenover mijn vriednin..
    *ik ga niet zeggen wat ik gedaan heb, want mij pa wil het nog wel eens wagen, op mijn naam te zoeken ><*
    Maar in iedergevalen mijn vriendin die zij al dat ze iets niet wou hebben..
    En nu heb ik dat gister tog gedaan..
    En omdat zij dat nu weet,, is ze hem egt kapot hard geflipt op mij! ;o
    En nu heb ik er spijt van.. maar ik heb er ook aleen maar spijt van,, omdat zij nu boos op mij is..
    maar aan de andere kant heb ik zoiets van,, jha ik moet wel zelf kunnen weten wat ik doe en niet doe..
    Maar nu ben ik bang dat ik haar kwijt raak, want ze is wel egt boos..

    Sorry,, ik moest dit geoon ff kwijt ;x

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    zeg gewoon dat het je spijt en dat je haar niet kwijt wil. Maar wat het ook geweest mag zijn, ik denk dat je het deed voor een reden toch? en ik neem aan dat je op dat moment vond, dat je dat moest doen. Dus jaa.. eigenlijk kan je de tijd niet terug draaien.. =3

    Wees eerlijk tegen haar.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Zeg het haar. Als ik iets grofs doe tegen een vriendin, haar veraad ofzo, dan vertel ik het haar altijd. Dat het me spijt enzo.


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    Zeg het haar. Als ik iets grofs doe tegen een vriendin, haar veraad ofzo, dan vertel ik het haar altijd. Dat het me spijt enzo.

    Maar het is niet zowiets.. ik heb haar niet veraden ofzo.. alleen zij had mij verboden iets te done' en dat heb ik tog gedaan,, en ik heb het ook gowoon meteen eerlijk gezecht..
    Maar op dat moment had ik niet egt van. 'Oww kut, ik mag dit eignelijk niet van Haar.'
    En dat had ik geloof ik wel moeten hebben ofzo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je moet het gewoon gaan uitleggen tegen haar.


    Stop holding me under and let me breathe.