• Nou omdat ik in zo'n toffe school (sarcasme natuurlijk.) leren we bij LO dit jaar de discojive o.O
    Hebben ook al de chachacha en de Engelse wals moeten leren.

    Maar uiteindelijk vind ik het stiekem nog wel grappig :'D. Zeker als je sommige mensen ziet slingelen en die armen van de jongens in de knoop zitten omdat ze het meisje met de verkeerde arm ronddraaien :'D.

    So tell me, wat voor dansen leren jullie op school? :'D

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:24 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    niet. : D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wij dansen niet op school.
    Raar dat jullie dat wel moeten doen O_O'
    Wij doen meestal voetbal,hockey en basket enzo


    I need you like a heart needs a beat

    Vorig jaar hadden we work shops, Hiphop, Salsa, Breakdance en musical dance. Ik had breakdance. :Y)
    HAHAHAHA en dan moest je dan voor alle toen 2de klassen doen, dat was echt een flop jonge xd


    when words fail, music speaks.

    Dat wil ik ook? Wij moeten alleen maar met ringen en softballen enzo. Haat daaraan. Gelukkig heb ik een voetblessure en kan ik niet meedoen. Thank god!


    Music is the new sex

    Had ik vandaag turnen, zegt de leerkracht: Vanaf volgende keer gaan we allemaal dansen leren.
    Ik dacht meteen hier aan ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    Had ik vandaag turnen, zegt de leerkracht: Vanaf volgende keer gaan we allemaal dansen leren.
    Ik dacht meteen hier aan ;D

    Haha leuk! :'D 'k heb gewoon iemand doen denken aan een topic van me! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wij gaan een geweldig dansje doen voor de fluoactie van onze school... (dat je een fluovestje moet dragen als je met de fiets naar school komt)
    en dat gaan we dan allemaal doen voor de camera, en wat er met dat bandje gaat gebeuren weet ik niet. Waarschijnlijk gaan ze het naar weetikwaar opsturen om te laten zien wat voor een geweldige school wij zijn.
    *Het sarcasme druipt hier echt vanaf...*

    Oh, en een disco-jive is toch wel leuk? ^^
    Dat zwieren is supergrappig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wij dansen heel zelden.
    Maar met chrysostemos doen wij euhm. Dat zo op dat liedje van Laïs. En 500 Miles en dan nog zo'n Schotse dans en dan nog iets.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha leuk! :'D 'k heb gewoon iemand doen denken aan een topic van me! =)

    Jaaaaa :'D
    Ik zo, van: Omg, dat moet ik zeggen op Q ;D


    Never run out of reasons to smile...