• Helleu ~

    Ik was net naar Damned if I do ya (damned if I don't) aan het luisteren en opeens zei mijn moeder HEEL DOM; 'Zijn dat Jonas Brothers' Like whatthefock ;o All time low trekt eigenlijk toch niet op Jonas Brothers? Wat vinden jullie?

    x'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 16:46 ]

    Volgens mij weet je moeder ook niet vanbuiten wie wie is. Waarschijnlijk kent ze alleen de naam. Kan gebeuren he ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ouders kunnen gewoon geen groepen onthouden/herkennen (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Miljaaar.

    Dat vroeg mijn moeder ook! Maar ik luister beide niet.


    -

    Omg?
    Ik ben geen fan van ATL. Maar ze zijn sowieso veel beter als JB. Ze trekken er echt niet op vind ik. 0o

    Iki vind ze beide niet goed.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Altimelow is zoveel beter dan Jonasbrothers ;d


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Mijn papa vroeg eens of het Tokio Hotel was. x'D Niet dat ik vaak ATL luister. Ik vond het toen wel lachen.
    Neen, ze lijken niet op JB. ATL is beter!

    Nee, die lijken echt niet op elkaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ouders vangen iets op van populaire jongensgroepen, horen dan hun tienerdochter iets luisteren en trekken de conclusie 'Ahaaaaaaa, dat moeten die befaamde JB's wel zijn!'
    Trek het je niet aan, die van mij zijn ook zo ;]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vindt ze beide super maar het lijkt totaal niet op elkaar als ik zo even luister op mijn Ipod touch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat zou mijn moeder dus ook zeggen :'D
    mr ze zegt het wss niet omdat ze ng nooit van beiden gehoord heeft xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bumblebee schreef:
    Het is Jonas Brothers en niet THE Jonas Brothers.
    En nee, ze lijken helemaal niet op elkaar, maar moeders hebben dat wel vaker, dat ze groepen gaan verwisselen. ;D


    None but ourselves can free our minds.