• Hey =)

    Weet iemand soms een andere site in plaats van YT waar je gratis je eigen filmpjes kunt plaatsen? Want YT loopt weer eens te zeiken over auteursrechten en nu is de muziek van mijn filmpje helemaal uitgeschakeld --'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 15:33 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eeuhm nee. Het filmpje dat niet wou afspelen? : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Eeuhm nee. Het filmpje dat niet wou afspelen? : D


    Ja : D En die heb ik nu helemaal overnieuw gemaakt, maar nu loopt YT dus te kloten >.<.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 15:50 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    neee eigenlijk ni op netlog,hyves,facebook,myspace kunde wel video's zette ma da bedoelde wrrs ni :) x

    123Video.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oké, dit is echt raar :| Nu doet het geluid het opeens wel weer, bij mij in ieder geval, terwijl er onder de video dit staat:

    Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht...

    Zouden jullie eens willen kijken of het geluid het bij jullie ook gewoon doet? Hier het filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=kcvzELgsAng

    Volgens mij is YT een beetje in de war >,<

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 16:19 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Carnage schreef:
    123Video.


    Daar zal ik eens naar kijken =). Bedankt : D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oké, laat maar, hij doet het bij mij nu ook niet meer >.< Ik heb 'm nu op 123Video geupload en daar doet ie het wel =) Bedankt Carnage! : D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle