• Geloven jullie in UFO'S en/of Aliëns? Ik vind ze eng. o.o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Neen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof wel dat er meer dingen zijn, maar om het nou Aliëns te noemen..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nee niet echt. Ik geloof wel dat er meer dingen zijn, maar in aliens en UFO's geloof ik nou weer niet.

    UFO is mijn oude username (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik geloof er niet in.

    maar ik heb een alienfobie


    It's heavy but you are not the only one

    mijn reactie klinkt heel vaag ik geloof er niet in maar toch heb ik er een fobie voor :S


    It's heavy but you are not the only one

    Ik weet eigenlijk niet of ik daarin geloof.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik geloof dat me niet de eenigste zijn in het heelal,dat kan ook nie anders aangezien het heelal oneindig is.Maar niet in groene marsmannetjes die met ronde schotels koeien ontvoeren ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Even een wijze les.

    Een UFO is een Unidentified Flying Object (UFO).
    Zo worden dus ook vliegtuigen genoemd waarvan ze niet weten waar die vandaan komt en wat hij doet.
    Of een frisbee die er raar uitziet, en niet herkent word, word ook een UFO genoemd. ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ligt er maar net aan wat jij als een alien ziet. Een bacterie die op een andere planeet groeit is ook een alien. En daar geloof ik zeker in. :P
    Maar goed er zal vast nog wel ergens anders een hoog ontwikkeld wezen leven. Maar misschien zijn ze niet veel verder dan dat wij zijn. Dus kunnen we nog niet met elkaar in contact komen. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Rickjuh schreef:
    Even een wijze les.

    Een UFO is een Unidentified Flying Object (UFO).
    Zo worden dus ook vliegtuigen genoemd waarvan ze niet weten waar die vandaan komt en wat hij doet.
    Of een frisbee die er raar uitziet, en niet herkent word, word ook een UFO genoemd. ^^


    Dat bedoelde ik ook met UFO (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik ook met UFO (nerd)


    Dan geloof ik bij deze in een frisbee die niet herkent word (nerd) Iedereen gelooft er dus in, of je moet zeggen dat firsbee's niet bestaan? :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dan geloof ik bij deze in een frisbee die niet herkent word (nerd) Iedereen gelooft er dus in, of je moet zeggen dat firsbee's niet bestaan? :P


    FRISBEE'S BESTAAN! :P
    Maar bestaan UFO'S in de vorm van buitenaardse schotel ding geval ook?:8


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    FRISBEE'S BESTAAN! :P
    Maar bestaan UFO'S in de vorm van buitenaardse schotel ding geval ook?:8


    Nee, een schotel niet. Het gezegde is: "Het bewijs is er dat er intelligente Aliens bestaan, Dat bewijs is: Dat ze zo intelligent zijn dat ze geen contact met ons zoeken." (nerd)


    Nee ik geloof wel dat er ergens in het heelal wezens zitten. Maar dat ze hier met schotels komen, is totale onzin xD


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nee, een schotel niet. Het gezegde is: "Het bewijs is er dat er intelligente Aliens bestaan, Dat bewijs is: Dat ze zo intelligent zijn dat ze geen contact met ons zoeken." (nerd)


    Nee ik geloof wel dat er ergens in het heelal wezens zitten. Maar dat ze hier met schotels komen, is totale onzin xD


    Ja das wel waar :P
    Dude! Wie wil er dan ook op één planeet zijn met Rick?:8
    Just KiddingxD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.