• Ik heb net gehoord dat er in onze school een brandje was.. Helaas is de school niet helemaal afgefikt x).

    Maar het PO-lokaal is afgebrand. Door iemand die een propje voor de lol in de fik had gestoken, al was de lol er snel af denk ik. De leerkracht bevond zich op dat moment ergens anders. Zo, dat klinkt niet goed voor beide.

    Iedereen dacht naar het schijnt dat het om een brandoefening ging.. tot ze buiten kwamen, iets ruikten en twee brandweerwagens zagen komen aanrijden.

    En het ergste van al.. net als er eens iets gebeurd, heb ik stage en ben ik dus niet bij ):
    Heb ik mooi weer --'

    Het positieve dan weer: Het brandalarm werkte een keer, want ooit had iemand een vuilbak in brand gestoken in de toiletten en toen ging het niet af x)

    Haha :'D
    Ik haat die brandoefeningen. Bij ons slagen ze er altijd in om dat te doen als het vriest o.o


    Never run out of reasons to smile...

    haha bij ons vorige week ook en we wiste ni na toe dus wij gewoon die paar mense volgen en dan komt de rest eraan me zen jassen enzo en wij stonde da in de kou int vervolg ga ik ook wa treuzele zenne :) x