• Hooi Dude's THxSunshine is er weer eens;P
    Nou ik vroeg me af,Zijn er nog films die jullie heel mooi vonden enzoow,? Ik ben nogal eeh Filmverslaafd BwhahaHahh Ö het liefst horror,Humor of actie ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhh..
    Psychologisch;
    The Butterfly Effect en Gothika.
    Horror;
    The descend
    Humor;
    Kung fu Panda


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Echte horror, niet eng, wel ranzig
    met veel bloed XD
    Kijk Creep.
    Die is echt geweldig =D


    parapapapapapa <'3

    I love horror Bwhaha Ö lekker onder de dekens kruipen..:)Meisjes films kunnen leuk zijn Maar tis niet echt wat voor mij xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb vandaag men eigen film gemaakt met een vriendin, met tom en Bill erin verwerkt, en de titanic, en de hemel, en de hel xD
    Twas wel leuk, als hij op tv zou komen, zou iedereen fan zijn XD

    wite chicks is lol


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    The Ring (6)


    HaveFun!

    The derya (duivel) dies eng x'D

    The derya (duivel) dies eng x'D

    Geloof ik bestxD Gaat zeker over een meisje die constant wordt toegevoegd door pedo's fnie danxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Geloof ik bestxD Gaat zeker over een meisje die constant wordt toegevoegd door pedo's fnie danxD



    Das Niet Leuk -_-'ik meen het ze stalken me hoor xD

    MAAR JHA! =O

    (...)


    Das Niet Leuk -_-'ik meen het ze stalken me hoor xD

    MAAR JHA! =O

    Haha het blijft grappig,om jou gek te zien worden;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben meer van de rustige films, maar sommigen vind volgens mij iedereen gewoon geweldig :P Ik denk niet dat je alle onderstaande leuk vind, maar misschien voor anderen leuke tips. ;)
    Spirited Away - Japanse Tekenfilm, grappig, maar ook vet mooi gemaakt, de soundtrack is erg mooi: Hij klopt gewoon helemaal. [Als je deze leuk vind zijn The Cat Returns & Howls Moving Castle ook aan te raden]
    Little Miss Sunshine - Humor. Gewoon een grappige film, goed bedacht, leuk verhaal.
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Briljante film. Je moet goed blijven opletten anders snap je het niet [wat ik niet deed, zodat ik het eerst niet snapte x'D]. Geweldig verhaal.
    Happy Times - Zo'n schattige film. Hij's Japans geloof ik. Heel leuk verhaal. ='3
    Lost in Translation - Heb hem niet helemaal gezien, maar hij is zeker briljant & het kijken waard.
    Marie Antoinette - Vond het een leuke film, wel vrij rustig, maar soms ook wel grappig. Leuk om te zien als je in een niet te drukke bui bent x'D

    Dat was mijn waslijst ^^


    Mew <3

    Oke dankje Marin :)
    Heeft iemand die nieuwe film van will smith gezien?
    Want ik ga morgen avond waarschijnlijk naar de film.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Welke?
    I'm Legend?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Welke?
    I'm Legend?

    Nee I'm legend heb ik al gezien,Was niet veel aan eigenlijk..Gewoon saai omdat er zo weinig mensen in speelden weetje ;P , maar een nog nieuwere van hem de naam was eeh..hancock fzo


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Nee I'm legend heb ik al gezien,Was niet veel aan eigenlijk..Gewoon saai omdat er zo weinig mensen in speelden weetje ;P , maar een nog nieuwere van hem de naam was eeh..hancock fzo


    Die ken ik niet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42