Ja. Ik heb dat best wel erg enzo.
In ieder geval wil ik gaan afvallen, maar het punt is.. Ik sport 11 uur in de week ofzo. Langer misschien, maar dat komt omdat ik op school een Sportprofiel heb gekozen. Nou ja, die uitleg boeit niet. Ik heb een goede conditie en als ik heb getraind voor hockey [/doe ik sinds mn 7e] ben ik afgevallen, maar als m'n moeder boven is of niet thuis is, vreet ik een halve zak chips leeg, en nog een zootje kitkatten en weet ik het allemaal.
Ik heb nu een t-shirt met lange mouwen aan, maar ik heb hier echt heel hele dikke buik in. Misschien valt het niet zo op aangezien ik best wel hele dikke borsten heb voor mijn leeftijd, maar toch voel ik me er niet prettig bij.
Ik was degene in mijn vriendengroep die altijd zei 'Wees blij met wie je bent. Ik ben ook wat dikker, nouen', maar nu ben ik er onzeker over.
Heeft iemand goede tips om af te vallen of zo. Ik wil maar 5 kilo afvallen, of 3/4 kilo, dat is genoeg voor mij. Maar ik wil voorkomen dat ik zoveel ga eten en dan het avondeten laat staan. Althans, voor een groot deel.
Het Sonja Bakker-geval helpt niet, dat mens vult haar zakken wel maar ik vind dat het niet helpt.
Ik wil ook niet 45 kilo wegen, dat hoeft ook weer niet. Gewoon, weer naar de 50 toe, of zo.
Hartstikke bedankt als je me wilt helpen, want ik vind het best wel klote dat ik zo'n dik buikje heb. Het is mijn moeder ook opgevallen, en ja, het is best wel kut om het van anderen ook te horen.
Bedankt in ieder geval. :'D
[ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 12:40 ]
-