• Heey ik ga weer een nieuw verhaal beginnen en het gaat hier over:



    Je bent een meisje dat gestalkt wordt door iemand,maar je weet niet wie.Uiteindelijk kom je erachter dat je niet verder kan leven zo,maar je durft het niet tegen je ouders te vertellen.Je wilt heel graag weg uit huis,omdat diegene je blijft stalken,dus je loopt op een dag weg,maar je weet niet waarheen.Je hebt gelukkig de creditcard van je vader en moeder gejat want die hebben nogal veel geld.Uiteindelijk besluit je om met de boot naar Engeland te gaan en boek je daar een hotel plus kamer.Wat je niet weet is dat Tokio Hotel daar verblijft en je bent een grote fan van ze.Uiteindelijk krijg je een relatie met Bill,maar die loopt snel stuk omdat hij te veel tourt.Je bent er kapot van en eet niks meer en je bent alleen maar depri.Op een regenachtige dag ga je naar buiten om de zorgen even van je af te laten regenen.En daar kom je hem dan tegen,je droomjongen..




    Oké deze keer pak ik (meestal) de 1e dus wees snel x'D


    -Hoofdrol(1e vriendin Bill en 2e vriendin Joe)

    BEZET: lOveYouX

    -2e vriendin Bill

    BEZET: VampiresS

    -One night stand Tom

    BEZET: Abandonment

    -Vriendin Tom

    BEZET: Monkeyball&TOMxKxBITCH

    -BF Joe

    BEZET: xBOS

    -BF Bill

    BEZET: VampiresS

    -BF Nick

    BEZET: TOMPIRAAT

    -BF Kevin

    BEZET: RockStar23

    -BF Tom

    BEZET: Elmokid

    -BF hoofdrol

    BEZET: GUSTIPIRAAT



    wat ik wil weten is dit:

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Likes;

    Dislikes;

    Hobby's;

    Welke rol;

    Link plaatje;

    Stukje tekst;



    IK KIES MEESTAL DE EERSTE,TENZIJ JE NIET GESCHIKT BENT x'D



    Lalalalalalalala.

    Naam; samantha



    Leeftijd; 17 (mag je veranderen)



    Karakter; spontaan, aardig, lief, vol energie



    Likes; shoppen, zingen, dansen, friends



    Dislikes; barbies, huppelkutjes, mensen die mij en mijn vrienden haten



    Hobby's; zingen, dansen friends<3



    Welke rol; bf bill(A)



    Link plaatje; http://i219.photobucket.com/albums/cc16/kristyw14/Angelina-Jolie-.jpg



    Stukje tekst; haaaii <3
    nou dit ben ik dan, samantha meestal wordt ik alleen maar besproken en aangesproken als de bf van bill kaulitz. maar ik vind het niet erg, ik en bill zijn gewoon de beste vrienden, of meer? maar moet gaan de winkels sluiten straks en ik wil nog van die leuke pumps halen:D byeee...

    mag ik die rol plz?(A)


    ik kan toch ook eerst de bf van bill zijn en dan de 2e vriendin van bill zijn (A) plz mag dat? love you<3

    hoesow veel vragend:P


    i like cookies :Y)

    Komaan mensen xD Waarom Is die 2e vriendin van Bill nog vrij xD

    Komaan mensen xD Waarom Is die 2e vriendin van Bill nog vrij xD


    ik wil hem en de bf van bill.... snap je
    eerst bf dan vriendin xD wauw ik ben slim xd hoesow dikke ego xD


    i like cookies :Y)

    (...)

    ik wil hem en de bf van bill.... snap je
    eerst bf dan vriendin xD wauw ik ben slim xd hoesow dikke ego xD
    Jij en je slimheid overtreft alles ZELF mij ^^

    hahah dankje denk ik dan haha
    enne ook aan het vervelen?


    i like cookies :Y)

    hahah dankje denk ik dan haha
    enne ook aan het vervelen?

    Jah, ..And How xD
    Nja xD wa kan je doen om 23:09 's avonds

    Samantha gek kind je krijgt ze alletwee(:


    Lalalalalalalala.

    Samantha gek kind je krijgt ze alletwee(:



    sgat wat hou ik toch van je kind <333
    laat me zeker weten wanneer de quiz er is ;)
    (K)


    i like cookies :Y)

    Naam; Kim
    Leeftijd; 17 ( Jij mag het aanpassen)
    Karakter; Bitchy,Koppig,Brutaal,eigenwijs,Stoer
    Likes; Schelden,stoer doen,muziek,gedichten schrijven
    Dislikes; Nerds,Huppelkutten,
    Hobby's; Gedichten schrijven,Chillen met vrienden,drummen,
    Welke rol; BF Joe
    Link plaatje;http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    Stukje tekst;Hoi,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar dat tot mijn schouders komt. Ik ben meestal een bitch,behalve tegen vrienden. Mijn favorieten kleur is groen en zwart. Ik hou van drummen en zit er nu al 8 jaar op.

    Naam: Evi

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief, (hyper)vrolijk, zeg wat ik vind, beetje geak.

    Likes: TH, Bill, Musik, Shoppen, My Friends <3

    Dislikes: Mensen die me niet nemen zoals ik ben ;)

    Hobby's: Dansen, zingen, blij doen, Shoppen ^^

    Welke rol: BF Bill ^^

    Link plaatje: http://a.bebo.com/app-image/6347339571/i.idlestudios.com/img/q/u/08/04/02/27697891-5058937902a6935792043l.jpg

    Stukje tekst:
    Wie ik ben? Nouja, laten we dat maar simpel houden. Mijn naam is Evi en ik ben 16 (bijna 17) jaartjes oud. Ik ben de BF van Bill (Ja die Bill waar jij nou hoogstwaarschijnlijk aan denkt). We zijn al beste maatjes sinds ik hier ben komen wonen. (Dat was toen we naar het 'Gymnasium' gingen).
    Ik houd van shoppen (mijn allergrootste hobby) en verder dans en zing ik nog wel (soms tot ergenis van mijn ''geweldige'' 'hippe' ouders)
    Ik heb verder nog wel wat vriendinnen (en vrienden) waarvoor ik alles zou doen. Misschien zijn het er niet veel, maar beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht (die op je kop schijten) zeg ik maar altijd...


    Xx. Evi

    Naam; laura

    Leeftijd; 13 in het echt 16 in je quiz of zo

    Karakter; jongesnachtig, nieuwsgierig (laat dat niet altijd merken), onnozel maar als het moet serieus

    Likes; music, my friends, skaten, gsm, bas en drums

    Dislikes; SHOPPEN (help)

    Hobby's; skaten, muziek luisteren, bij mijn vrienden zitten, bas en drum spelen

    Welke rol; bf joe (als die nog vrij is) anders bf kevin (maar dan moet je mijn tekst wel een beetje aan passen he)

    Link plaatje;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=58605

    Stukje tekst;

    Hey,

    ik zal me maar eens voor stellen he
    Ik ben dus Laura en ik ben de bf van Joe/kevin. En volgens Nick en Kevin/Joe, zijn we on afscheidelijk maar ja, dat moeten zij maar weten he. ik ben wel een meisje maar de meeste vinden het raar bij mij, omdat nou ja ze vinden me een halve jongen, want als je mij met een rok of kleedje ziet lopen, ben je toch dronken hoor, en ik shoppen dan moet je me toch het huis uit sleuren, ik ga alleen shoppen als het voor muziek, iets voor mijn bas gitaar of drums of films zijn anders zit ik veel liever binnen achter mijn drumstel of buiten met mijn bas. ik ken geen enkele dag door komen als ik geen muziek gehoord hebt heel raar maar het is wel zo. maar ik moet weg, men gsm gaat af dus bye


    Live life limitless.

    Is de vriendin van Tom nog vrij? Zoniet, dan doe ik mee voor de one-nigt-stand van Tom (A)

    Naam: Julie
    Leeftijd: 16
    Karakter: Een beetje verlegen, maar ze kan toch heel fel reageren. Ze is heel nieuwsgierig, en als er iets fout gaat dan word ze heel boos
    Likes: Muziek, shoppen, stapppen (dus uit gaan 's avonds)
    Dislikes: Ruzie en geweld
    Hobby's: Stappen, muziek luisteren/maken (ze speelt gitaar), Lol hebben en vooral GEEN huiswerk maken
    Welke rol: Vriendin Tom (Als die vrij is) zo niet, dan one nigt stand Tom (A)
    Link plaatje: http://media.photobucket.com/image/gorgeous%20girl/jonathonluver07/sexyemochick.jpg?o=67
    Stukje tekst:

    Heey! Kom erin! Ik was net even mijn gitaar aan het stemmen, dat vindt je toch niet erg he? Ik zal me wel even voorstellen, dat is wel zo beleefd. Ik ben Julie. Julie McDowel. Mijn vader komt uit Amerika, maar we zijn een paar jaar geleden naar Nederland verhuist. We gaan nog wel elk jaar op vakantie naar Amerika, maar dat is niet zo belangrijk. Ik shop graag, dat kon ik in Amerika heel goed, maar nu ik in Nederland ben gaat dat een stuk minder. Maar dat vind ik niet erg, zo lang ik mijn vrienden hier maar heb. Ik heb nog wel mee hobby's dan shoppen hoor, niet dat je nu denkt dat ik zo'n verwend nest ben dat alleen maar wilt shoppen in de duurste winkels. Nee, ik stap heel graag met mijn vrienden. Dan gaan we 's avonds naar de stad en gaan we zowat elke club af die we tegenkomen. Vaak ben ik tegen half 8 's ochtends terug. En ik vertrek om 11 uur.. Ik maak graag muziek. Een beetje improviseren met mijn gitaar, maar ik zit niet echt in een band ofzo. Ik ben er ook niet zo serieus mee. Ik denk niet dat ik binnen het jaar de nieuwe hit ga scoren. Verder ben ik eigenlijk heel saai. Ik ben nog bevriend met Tom, en eigenlijk ben ik enorm verliefd op hem. Misschien omdat we vaak samen gaan stappen en dronken worden? Misschien omdat ik echt enorm met hem kan lachen? Nee, omdat hij bijna 24/7 bij mij is, en hij enorm lief is als het erop aankomt.
    Maar ik ga denk ik verder met het stemmen van mijn gitaar. Hij is namelijk net nieuw, en moet dus nog gestemd worden. Zie ik je nog eens? Vast wel. Daag!


    rules don't stop me

    Ik ebn weer te laat zeker,, SCHAT heb men naam kunnen veranderen KIJK,!!!!


    Bffé.<333


    *He's the one.

    Ik ebn weer te laat zeker,, SCHAT heb men naam kunnen veranderen KIJK,!!!!


    Bffé.<333



    schat welke rol wil je dan?


    xBffé.<33


    Lalalalalalalala.

    Ik weet niet, iemand dat er veel inkomt xD
    Logisch, een goede vriendin fosho* met een hot vriendje met geen Th zijn xD


    *He's the one.