• Haii ^^
    Ik merkte pas dat we geen templates kunnen verwijderen, zou het niet handiger zijn als het wel lukte? Want ik heb er veel te veel en ik zou er graag een paar willen verwijderen (:

    Voor! :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor!


    I am an idiot, I move.

    ik denk dat ik wel voor ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben voor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Voor, ik heb ook veel te veel mislukkingen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Voor,
    niet dat ik dat zelf heb.

    Voor.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    voor.


    It's not the same without you.

    Voorgelegd aan Rutger.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Voorgelegd aan Rutger.
    Ik had het gister avond ook al aan hem voorgesteld ;$ ^^

    Loveless schreef:
    (...)Ik had het gister avond ook al aan hem voorgesteld ;$ ^^
    Ghehe okay, nou ja dan schrap ik die weer van de lijst. Ben even een lijst aan het maken met alle suggesties en die mail ik dan in een keer naar hem door :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ghehe okay, nou ja dan schrap ik die weer van de lijst. Ben even een lijst aan het maken met alle suggesties en die mail ik dan in een keer naar hem door :'D

    Haha oke ^^ want ik wist niet of jullie het zouden sturen of ik het moest doen dus heb ik het maar naar hem gestuurd ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Haha oke ^^ want ik wist niet of jullie het zouden sturen of ik het moest doen dus heb ik het maar naar hem gestuurd ^^
    Is ook prima hoor ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Is ook prima hoor ^^
    Haha oke ^^ =D

    Mijn fout (A)

    Ik dacht dat je de templates wel al kon verwijderen, maar blijkbaar had ik deze optie nog niet live gezet en was ik de enige die deze link wel zag :P

    Ik zal het meteen aanpassen (hoera)

    Om templates te verwijderen, ga je nu naar de pagina waar je je template kunt aanpassen. Daar vind je de link om de template te verwijderen (Y)


    Dit is mijn signature...