• Zeg maar een storie waarin 20 verschillende meiden strijden voor de liefde van één jongen.
    Maar ik heb wat problemen.
    Ik wil dus een orgineel verhaal.
    Is Taylor Lautner goed?
    Titel?

    Of in een grachtenpand en dan speeld het zich af in Amsterdam en dan strijden 10 nederlandse en 10 vlaamse meiden om zijn liefde. Dan is het weer wat orgineler.

    Thanks.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 22:13 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En stiekem wil ik al lang het omgekeerde doen.

    Cute famous boys fight for her love.


    We'll never be as young as we are tonight

    Soldiers schreef:
    En stiekem wil ik al lang het omgekeerde doen.

    Cute famous boys fight for her love.

    Dat is ook gaaf ja. Als ik jou was zeker doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het een goed idee!
    Juah en zoals al gezegt werd Taylor is knap :P
    En als je rollen verdeeld wil ik er een xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou zeggen in één groot huis in New York. En steeds is er na twee dagen een afvalronde waarin één of twee meiden afvallen. Onderling zijn er wat meiden die elkaar niet kunnen uitstaan en er voor zorgen dat de ander de opdracht verknald of zwart maken bij de jongen.

    Titel: The Code of a Love Game
    Who finds the code of a love game?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 22:13 ]


    Think before you act.

    Hahaha oké, het word Taylor dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    River schreef:
    Ik zou zeggen in één groot huis in New York. En steeds is er na twee dagen een afvalronde waarin één of twee meiden afvallen. Onderling zijn er wat meiden die elkaar niet kunnen uitstaan en er voor zorgen dat de ander de opdracht verknald of zwart maken bij de jongen.

    Titel: The Code of a Love Game
    Who finds the code of a love game?

    Die titels zijn wel leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, dan doe ik mee want I LUV TAYLOR. Sirieus, ik ben al sinds mijn geboorte verloofd met hem, alleen weet hij het nog niet.

    Maar even een titel, hmm. Doe iets wat er eigenlijk helemaal niets te maken mee heeft. Iets korts.. hmm.. Oké, geen inspiratie. :l


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Ja, dan doe ik mee want I LUV TAYLOR. Sirieus, ik ben al sinds mijn geboorte verloofd met hem, alleen weet hij het nog niet.

    Maar even een titel, hmm. Doe iets wat er eigenlijk helemaal niets te maken mee heeft. Iets korts.. hmm.. Oké, geen inspiratie. :l

    Hahaha, oké.
    Naja ik zal het wel melden als er rollen komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Die titels zijn wel leuk.


    Thanks, en dat ff terwijl ik 0,0% inspiratie heb voor mijn eigen story. xD
    Ik ben benieuwd naar je story. Succes!


    Think before you act.

    River schreef:
    (...)

    Thanks, en dat ff terwijl ik 0,0% inspiratie heb voor mijn eigen story. xD
    Ik ben benieuwd naar je story. Succes!

    Alsjeblieft.
    En bedankt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nu ga ik slapen.
    Ik zie morgen wel verder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.