• Ik kon geen topic hier over vinden, dus ik dacht, laat ik er zelf een maken. Ik vindt die clip zo geniaal. En dat nummer is zo verslavend, ik heb hem nu al op iTunes al 16 keer afgespeeld en ik heb hem echt, serieus er nog niet zo lang instaan.
    Wat vindt jij?
    http://www.youtube.com/watch?v=TpG3BxRctQ4
    - die clip moet je ook even zien -

    Haha die luister ik nu al de komende 2 weken achter elkaar


    You can run but not hide

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me ook al af :'D

    Ik denk dat we hetzelfde denken? ;d

    Ik hou van dat lied, Ik hou van die groep,, enik hou nog meer van die clip!:D


    Get outta my head!

    Therapy schreef:
    (...)
    Ik denk dat we hetzelfde denken? ;d


    Hahah, jaa misschien :'D

    Ga je btw nog naar atl ? :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Hahah, jaa misschien :'D

    Ga je btw nog naar atl ? :9~

    Waarschijnlijk? ;D
    Jaaa, ik gaaan. :DDDD
    We hebben eindelijk alle stadia doorlopen!
    Van 'Neen' naar 'Redenen zoeken om niet te mogen gaan' naar 'Stel dat we zeggen dat je zou mogen gaan' naar 'Je mag gaan als je punten goed zijn' naar 'Oké, je mag gaan.'
    We gaan woenschdag kijken voor ticket. :3

    Therapy schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk? ;D
    Jaaa, ik gaaan. :DDDD
    We hebben eindelijk alle stadia doorlopen!
    Van 'Neen' naar 'Redenen zoeken om niet te mogen gaan' naar 'Stel dat we zeggen dat je zou mogen gaan' naar 'Je mag gaan als je punten goed zijn' naar 'Oké, je mag gaan.'
    We gaan woenschdag kijken voor ticket. :3


    Okay, ik denk het wel (krul)

    hahah okaay MOOOI :'D nu zijn we allemaal blij, want we kunnen allemaal naar naar atl (nerd) Jullie hebben ze btw een dag eerder dan mij :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Okay, ik denk het wel (krul)

    hahah okaay MOOOI :'D nu zijn we allemaal blij, want we kunnen allemaal naar naar atl (nerd) Jullie hebben ze btw een dag eerder dan mij :9~

    juaaa ... heel mooi, zijn we allemaal blij 9~ ik ga Alex dwingen gelukkige verjaardag te zingen voor m'n zus :X

    Therapy schreef:
    (...)
    juaaa ... heel mooi, zijn we allemaal blij 9~ ik ga Alex dwingen gelukkige verjaardag te zingen voor m'n zus :X


    Hahahah jaa doe, in het Nederlands :'D en dan moet hij een feesthoedje op 8D +wel opnemen dan >:D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Hahahah jaa doe, in het Nederlands :'D en dan moet hij een feesthoedje op 8D +wel opnemen dan >:D

    Ja tuurlak! :9~ ik zie 'm al nederlands zingen, fomg.

    Therapy schreef:
    (...)
    Ja tuurlak! :9~ ik zie 'm al nederlands zingen, fomg.


    hahaha omg 8D net zoals 'laat me je tieten zien' :'DD en dat zong hij dan nog niet eens :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:01 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    hahaha omg 8D net zoals 'laat me je tieten zien' :'DD en dat zong hij dan nog niet eens :'D

    Haha, ja x'D blijkbaar kan Janna's broer dat nazeggen op z'n Alex. zei ik dat tegen 'm, liet hij echt zn tieten zien. Net waar de meiden die een crush op 'm hebben bijstond, fomg, hallo? x'D enja, Alex toch. Als ik de kans heb, vraag ik 'm of zijn vocabulaire al verbeterd is :'D