• Mijn Qaccount doet raar of toch als ik op het forum zit. Ik wil een nieuw tropic bericht verzenden, verzend ik het wel vier keer. Terwijl ik maar 1 keer op verzenden klik. Ik durf nu bijna niet op verzenden klikken want ik denk dat het dan ook een aantal keer dit tropicbericht gaat verspreiden op het forum xS

    Hmm,raar. Misschien weet een MOD het,ik zou het echt niet weten. Ik heb dit probleem niet..


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Creeeeeepie.

    vet weird =3

    Hmm. raar =x


    We can only learn to love by loving.

    Oftewel ligt het aan je computermuis, want ik klik soms ook één keer terwijl het het twee keer verstuurd.

    Of je hebt een virus en dan kan je beter je computer eens scannen. :Y)


    Let the Night embrace you

    :9~

    Strange.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is best kut.


    when words fail, music speaks.

    Misschien ligt het aan je internet? Mijn internet suckt op dit moment ook heel erg. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sissel schreef:
    Oftewel ligt het aan je computermuis, want ik klik soms ook één keer terwijl het het twee keer verstuurd.

    Of je hebt een virus en dan kan je beter je computer eens scannen. :Y)


    Ik heb mijn Pc al gescand :] Er zijn geen virussen bij mij op de laptop.

    Blondine schreef:
    Misschien ligt het aan je internet? Mijn internet suckt op dit moment ook heel erg. --'

    Die van mij alleen bij Q momenteel.

    Heb je dat nu nog steeds? Want Quizlet had gister en eergister af en toe wel kuren met dubbelposts in reacties of bijvoorbeeld op het forum.


    Wie du mir, so ich dir.