• Nou zoals de titel al zegt, we hadden vandaag een meeting georganiseerd met alle Nederlandse moderators die mochten/konden/wilden. Voor de Belgen was het helaas te ver weg want we hadden afgesproken in Utrecht. Ik had van iedereen wel een redelijk beeld geschetst door de gesprekken die ik met ze gehad heb op msn/quizlet en de foto’s die ik van ze gezien heb. Die bleken naderhand nog goed te kloppen ook (krul).

    Ik zou in eerste instantie niet komen, omdat ik vandaag naar een festival zou gaan, maar mijn geld was op en ik had nog net wel genoeg geld om naar Utrecht te gaan, dus dacht ik laat ik maar lekker wel gaan. Ik stond daar om iets voor half 1 en ik was de eerste. En toen had ik al zoiets van “KUDDD, nou maar hopen dat ze niet af hebben gezegd of whatsoever.” Maar gelukkig kwam Krul eraan lopen en toen was ik al niet meer alleen _O_. Daarna kwamen Rick en zijn vriendinnetje Maaike –geen idee of ik het goed schrijf- en ze waren zóóóó schattig samen –rick sla me niet!!! (krul)-

    Daarna kwamen Christa (Hopeless), Marije(xBiteMe), en Samantha(Aurelia) eraan. Ilse(Miauw) was natuurlijk te laat, want ze had haar trein gemist :’D. Om 1 uur, na kei lang te moeten hebben wachten op Ilse –wel 10 héle minuten- was zij er ook eindelijk en zijn we eerst chocomel en broodjes gaan halen bij de Starbucks en nog zo’n winkel die erlangs ligt, want Kirsten had nog niet ontbeten :Y). Daarna zijn we het centrum in geslenterd en zijn we naar wat toffe winkels geweest. Op een gegeven moment kwamen we uit bij een winkeltje wat allemaal Americaanse spulletjes had. Onbijtgranen, maar dan op zijn Amerikaans dus met chemische rotzooi, kleur en smaakstoffen. Pindakaas met aardbeiden, chocolade, extra crunch. Ze hadden het allemaal. Ook verschillende soorten chocolade enzo. Maar natuurlijk ook de bekende Amerikaanse reepjeskauwgon, die Kirsten persé moest hebben! Dus die kocht ik en toen was het heet daarbinnen en toen ging ik naar buiten.

    Ilse stond al buiten, want die was volgens mij aan het roken –weet ik al niet meer precies- en toen veegde ik langs mijn neus, stond Christa ook buiten en toen had ik ineens een MAYOR BLOEDNEUS! Echt heel erg. Het stroomde er gewoon uit, dus ik voor de lol met mijn hoofd boven de stoep gaan hangen omdat Ilse geen zakdoekje voor me had, dus ik was half aan het leeglopen en er lag een hele bloedvlek op de grond :’DDD. Mijn hele gezicht en handen had ik onder gesmeerd –lekker smakelijk- en uiteindelijk ging Rick samen met Maaike toch maar even een papiertje halen voor me binnen. Toen kwamen Samantha, Krul en Marije naar buiten en Samantha en Marije helemaal in shock, toen zei ik dat Christa me geslagen had, geloofde Sam het op het begin ook nog echt :’D. Toen mijn bloedneus uiteindelijk opgehouden was heb ik al het bloed van mijn handen, jas, gezicht, -netgekochte-kauwgom (o.O) afgehaald en hebben we nog een foto gemaakt van het spoor dat ik achter gelaten heb en toen zijn we naar een trapje gelopen en zijn we daar een tijdje gaan zitten en hebben we heel veel foto’s gemaakt.

    Op een gegeven moment ging er iemand foto’s van jullie maken en toen vroeg ze “Waar zijn jullie van?” Dus wij hadden zoiets van “o.o Hoe bedoel je?” “Ja van welke groep?” Ghehe, dus toen ging Ilse nog een foto van die mensen maken en toen liepen ze weer verder. Wij liepen uiteindelijk ook verder om te gaan plassen bij de Mc en om opzoek te gaan naar de TIVOLI (oude gracht). Waren we wezen plassen, hadden we de hele gracht afgelopen, kwamen we erachter dat we dus zeg maar aan de verkeerde kant van de gracht aan het lopen waren, like.. ZOMG. Dus wij weer helemaal terug. En geloof me de ‘Oude Gracht’ is écht heel erg lang! Uiteindelijk kwamen we daar aan hebben we daar even aan de gracht gezeten, nog meer foto’s gemaakt en toen toch maar terug gelopen naar de Mc om wat te eten.

    Toen ons eten op was gingen Ilse en ik uit frustratie (of pure verveling gezien het feit dat we even niets te doen hadden vergeleken met de rest van de dag) alle doosjes, kartonnetjes, servetjes verscheren, en dat gaf dus een ontzettende tering zooi, maar ook dat hebben we uiteindelijk natuurlijk weer netjes opgeruimd.

    Uiteindelijk zijn we terug naar het station gelopen, nadat we nog wat gezeten hadden. We hebben in twee groepjes foto’s gemaakt in van die fotohokjes, want met 8 man ging toch maar nét niet passen, dus besloten we dat in twee groepjes te doen. Daarna hebben we iedereen naar het juiste spoor gebracht. Ik was er vandaag als eerste en ik ging ook weer als laatste naar huis.

    Het was echt super tof vandaag, en iedereen die het helemaal gelezen heeft, respect :Y)!!

    xx.

    Foto's zijn te bekijken in het fotoboek van Krullebol, en er zullen nog meer foto's volgen.


    http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=14357&map=11016 Hier zijn mijn foto's!
    En voor degenen die bevriend met me zijn op Hyves; daar staan ook nog twee filmpjes!
    http://chrissiewissie.hyves.nl/
    - Christa (Hopeless)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 23:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2009 - 19:31 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Krullebol schreef:
    Ik heb echt in tijden niet meer zo veel en zo hard gelachen en geschreeuwd. Twas echt super tof.

    Ja, ik moest telkens zeggen: gedraag je eens, Krull (cat)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil ook _O_.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgende keer kom ik ook gewoon hoor =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat klinkt echt als een superleuke dag ;D !


    -

    Oooh, leuk ^^


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja, ik moest telkens zeggen: gedraag je eens, Krull (cat)

    liegbeest, het was juist andersom.

    Lijkt me echt leuk:"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat leuk :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo leuk :3

    Whoaaa O_O Ik woon in utrecht :'D Hm miss moet ik wat vaker naar neude enzo xD miss kom ik ooit iemand tegen ^^ xD

    dat klinkt heel gezellig n_n

    SuperDaisy schreef:
    Zo leuk :3

    Whoaaa O_O Ik woon in utrecht :'D Hm miss moet ik wat vaker naar neude enzo xD miss kom ik ooit iemand tegen ^^ xD

    We zijn wel bij Neude geweest, toen we op zoek gingen naar Tivoli =P (tenminste, volgens mij was dat Neude. Mijn gevoel voor richting laat me in Utrecht altijd in de steek)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het was echt super mega ultra awesome! Ik heb echt in geen tijden meer zoveel lol gehad xD
    Vooral toen we met z'n allen arm in arm over straat liepen en iedereen moest uitwijken =3


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik krijg die foto's niet op Quizlet, o.o ik word er gek van O.o Ik heb ze allemaal al opgeslagen via Paint, allemaal geprintscreened en daarna via Paint en weer bijgeknipt in Picasa, het lukt niet O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga het vanavond of morgen proberen =)
    Ik mis die winkel gewoon jongens! Woensdag ga ik er weer heen haha!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik ga het vanavond of morgen proberen =)
    Ik mis die winkel gewoon jongens! Woensdag ga ik er weer heen haha!
    Hahaha, moet je kijken of mijn bloedvlek er dan nog ligt (duivel):9~


    Wie du mir, so ich dir.