• Behind blue eyes is mijn nieuwe story (: Het is een twilight-verhaal waarin Carlisle en Marissa (een nieuw meisje) de hoofdrol spelen. Ik hoop dat jullie hem eens willen proberen en reacties vind ik natuurlijk ook altijd leuk (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga hem lezen^^


    Just a simple "I love you" (:

    Het is ook een liedje :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nu niet voor 't een of 't ander, maar is er al niet een Story of Serie die zo heet?


    everything you imagined, and more...

    Vicious schreef:
    Nu niet voor 't een of 't ander, maar is er al niet een Story of Serie die zo heet?

    Dat zou kunnen, ik had het gevoel dat ik hem herkende, maar vind hem niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Edit: Zoals Vicious zei, er is al een andere story die 'Behind blue eyes' heet, een HP-lovestory. Dus nu moeten jullie zo lief zijn om een andere voor me te bedenken! :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Behind green eyes ;'D;'D
    Of hazel eyes x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Behind green eyes ;'D;'D
    Of hazel eyes x3

    Jij bent origineel oO
    :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jij bent origineel oO
    :'D

    Joaaa =3 heeeeeel erg x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dude, da's een liedje dat gecoverd is door Limp Bizkit. De eigenlijke band ben ik weer vergeten xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Joaaa =3 heeeeeel erg x]

    Help zoekeeeen! :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Help zoekeeeen! :Y)

    Als je de titel nou gewoon noemt;
    Marihuana is awesome.
    of Rose is best. dan zullen wss heel veel mensen em lezen =3

    Zeg eens ff kort waar het verhaal over gaat x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Als je de titel nou gewoon noemt;
    Marihuana is awesome.
    of Rose is best. dan zullen wss heel veel mensen em lezen =3

    Zeg eens ff kort waar het verhaal over gaat x3

    Ofer een meisje die door Carlisle wordt gered, maar ze is weerwolf. En Carlisle verbergt haar voor de rest. Punt :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ofer een meisje die door Carlisle wordt gered, maar ze is weerwolf. En Carlisle verbergt haar voor de rest. Punt :'D

    Hidden.
    Werewolf saved.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3