• Kimberly haar jonger zusje ... is overleden, ze heeft zelfmoord gepleegd. Ze had toen Kim ... vond een briefje in haar hand, waarop stond: Mijn dagboek. Kim zoekt naar ... haar dagboek en begint er in te lezen, haar dagboek begint vanaf in Augustus, vanaf haar eerste vakantie alleen, ze leert daar een jongen kennen genaamd Gustav en beleeft een fantastische zomer, haar eerste zomerliefde, haar eerst grote liefde beleeft Kim's zusje daar. Kim ontdekt dat haar zusje zelfmoord pleegde omdat ze niet zonder Gustav kan leven. Dus stelt Kim de begravenis uit om die Gustav naar de begravenis te kunnen krijgen, omdat dat haar zusje laatste wens was.
    Het verhaal start bij dat Kim het boek vind , en de eerste tientalle delen zijnn flashbacks allemaal in Kim's zusje haar pov :].

    Ik heb dus rollen over :] :
    -Zusje Kim, één van de hoofrolspeelsters
    -Beste vriendin van Kim's zus
    -Beste vriendin van één van de jongens van TH
    -Zelf rollen verzinnen mag ook

    Minipaspoortje:
    Rol?
    Naam?
    Leeftijd?
    Karakter?
    Foto?
    Uiterlijk?
    Like?
    Dislike?
    Tekstje?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 17:16 ]

    Minipaspoortje:
    Rol: Beste vriendin van een van de jongens van Th (later vriendin Bill/tom?)
    Naam: Ilse
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: betrouwbaar, spontaan. zorgzaam. aardig. komt voor zichzelf en vrienden op.
    Foto? Ilse
    Uiterlijk?: Blond haar, slank postuur 1.74M lang
    Like: lolly's, uitgaan, muziek en honden
    Dislike: Mensen die denken dat ze alles zijn.
    Tekstje?:

    Hey mijn naam is Ilse en ik ben 19 jaar oud. Mijn hobby's zijn paardrijden, en gek doen met mijn vrienden. Mijn vrienden zijn alles voor me. ik kom altijd voor ze op. en hun gelukkig ook voor mij. Maar een is toch nog altijd mijn beste vriend. maar daar kom je wel achter in het verhaal.

    xIlse

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 17:24 ]

    Ik wil wel zusje Kim zijn, alleen ik ben nu te lui om het minipaspoortje in te vullen x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Kies je de beste, of de eerste?
    Anders wil ik ook zusje zijn. (:

    Xo'


    everything, in time

    Rol? Zusje Kim
    Naam? Alysse Cassie Lynn -Achternaam-.
    Leeftijd? 14*
    Karakter? Lief, bezorgd, praat niet graag met andere over haar problemen.*
    Foto? Die?*
    Uiterlijk? Donkerblond haar, met lichtere plukken. Blauw/grijze ogen. Lang en slank.
    Like? Haar familie en muziek.*
    Dislike? Haar leven/Leven in het algemeen.*
    Tekstje?
    Heb je die echt nodig bij deze rol? Anders maak ik er nog een. (: Enen, alle dingen meteen * moegen veranderd woorden. :'D


    everything, in time

    Beste vriendin van Kim's zus.
    Rol? zie hierboven
    Naam? Marissa Carlie Judesson
    Leeftijd? 14 Jaar
    Karakter? lief, een beetje verlegen, vrolijk, altijd in voor wat humor, eigenwijs, koppig, behulpzaam, sociaal, zorgzaam, spontaan
    Foto? Marissa.
    Uiterlijk? Lichtbruin haar ; blauwe ogen ; grote lach ; scherp gezicht
    Like? dansen, vrienden, lezen, muziek
    Dislike? spinnen, spruitjes, pestkoppen
    Tekstje?
    Hallo,
    Ik ben Marissa, de dochter van twee hele toffe ouders. Ik mag veel van hen, maar toch zijn ze af en toe wel eens streng. Mijn beste vriendin is Kim en ik doe dan ook heel veel met haar. Zoals shoppen, dansen, weggaan en nog veel meer dingen. Mensen zeggen dat ik een mooie glimlach heb en dat deze wel heel goed bij mijn karakter past. Voor de rest weet ik niets meer wat jullie nog zouden moeten weten. Dus doeg x

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 17:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    Kies je de beste, of de eerste?
    Anders wil ik ook zusje zijn. (:

    Xo'


    Ik kies de beste personages :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 17:38 ]

    Rol? Beste Vriendin Tommi ^^
    Naam? Michelle Breez
    Leeftijd? 19
    Karakter? Lief, vrolijk, spontaan, humoristisch, verlegen, onzeker, behulpzaam, trekt haar mond open als het te ver gaat, maar kan heel veel over haar heen laten komen.
    Foto? Michelle Breez.
    Uiterlijk? Blond haar, moedervlek naast haar neus, volle lippen, slank, bruine ogen.
    Like? Shoppen, feesten, humor, Tom.
    Dislike? Players (dat vind ze ook de mindere kant van Tom, maar zegt dat wel gewoon tegen hem.), huppels, spinazie, mac donalds.
    Tekstje?
    Hii There! Ik ben dus Michelle en ben een jonge vrouw van 19 jaartjes. Ik hou veel van muziek en shoppen. Muziek, interesseerd mij al sinds ik uit de luier kwam. Toen ik vier jaar oud was, ging ik al op piano les en klassiek ballet. Toen ik net zes was ging ik op zangles en paardrijden. Dus je zou kunnen zeggen dat ik van alle markten thuis ben. Verder zitten mijn ouders qua geld niet slecht, beide zijn ze arts en hebben elkaar dan ook via werk leren kennen. Ze zijn gescheiden en ik woon nu nog bij mijn moeder, maar ik ben druk op zoek naar een eigen woonplek. Verder heb ik nog een aller-aller-aller-aller-aller beste vriend! Hij heet Tom en is echt een schat! Onze ouders zijn beide gescheiden en we vonden dan ook bij elkaar veel steun. Ondanks dat onze stijl zo verschillend is. Hij is een stoere macho en player, waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben. En ik ben het nette meisje van rijke ouders. Ergens, ben ik altijd wel bang, dat Tom mij zou verafschuwen, omdat ik alles, maar dan ook echt alles van mijn ouders zou kunnen krijgen. En hij heeft er echt voor moeten vechten, met z'n band. Tokio Hotel. In ieder geval, hoop ik dat we altijd beste vrienden blijven! Byez! <3 Michelle.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 21:30 ]

    Rol? Beste vriendin tom, ofso? [/iets met tom anyway].
    Naam? Joyce.
    Leeftijd? 17.
    Karakter? Lief,spontaan,betrouwbaar,bitchi,eigenwijs.
    Foto? Klik.
    Uiterlijk? Foto ^^
    Like? Muziek.Shoppen.Tom.Party's.
    Dislike? Spinnen.Fakers.
    Tekstje? Hye, mijn naam is Joyce, 17 jaar. En ik ben slecht in van die tekstjes verzinnen. Dus ik weet niet wat voor bullshit hier allemaal zal komen te staan. Eigenlijk ben ik gewoon mezelf, en heb ik niet bepaald een type waar je een naam op kan kleven. Ik doe gewoon waar ik zin in heb, en als iets niet mag, houd me dat niet echt tegen. Mijn vrienden zijn alles voor me, maar dan bedoel ik ook echt alles, en dan zeker Tom. Als iets met hem overkomt, zouw ik zelf niet weten waar te beginnen. Voor de rest concentreer ik me ook op de muziek. Niet dat ik een bandje heb ofso, maar op de muziek zelf. Die in de hitlijsten enzo staat? Het inspirreert me gewoon, een voor mij is een dagje zonder muziek, een dagje niet geleefd. In mijn vrije tijd ga ik gewoon meestal uit, of hang ik wat rond met vrienden. Dat is gewoon het leven ^^ En ik denk dat dit genoeg was?

    Rol: Vriendin van Georg
    Naam: Katy Krave
    Leeftijd: 19 Jaar
    Karakter: Slim,Stil en Vriendelijk.
    Foto: KLIK
    Uiterlijk: Iets té slank,lang lichaam,blond haar en lichtbruine ogen.
    Likes: Chocolade Milkshakes. Muziek. Honden.
    Dislikes: Players & Sletten.
    Tekstje: Hey! Ik ben Katy Krave. Ik ben negentien jaar oud en woon in Berlijn,in Duitsland. Ik ben best stil,maar ben ook heel slim en vriendelijk. Mensen vinden mij té dun maar ik vind dat wel mee vallen. Ik ben best lang,dat kom door dat ik hele lange benen heb en ik heb lichtbruine ogen. Ik houd van chocolade milkshakes,muziek en honden. Ik haat players en sletten,dat vind ik echt walgelijke mensen. In mijn vrije tijd,ga ik naar drumles en ik kan al aardig goed drummen. Nou ehh,ik ga maar weer eens. Doei <3

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 16:02 ]


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    moet het zusje van Kim ook een tekstje hebben? Want dan moet ik hem ff aanpassen. :)


    everything, in time