• Ik ben nu serieus bang voor clowns. Gister tijdens inval gingen we stukjes van IT kijken. omg die clown is doodeng! Toen ging ik er vanmorgen over vertellen dat ik er over had gedroomd tegen mn vriendin en toen was het pikdonker dus wij keihard fietsen want we dachten dat hij achter ons aan fietste of dat hij in de sloot lag ofzo.
    IT.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 16:51 ]


    when words fail, music speaks.

    Whahaha :'). Nja ik ben er niet bang voor, maar ben wel echt heeeeul erg bang voor de grudge, ooooh echt heb er gewoon een trauma aan D:
    Een keertje toen ik die film had zitten kijken toen zag ik snachts dat hoofd opeens op me af komen vliegen, en ik weet zeker dat ik nog half wakker was D:.
    Ik haaaat horrorfilms :')


    I don't need words to feel those lips.

    Keizer schreef:
    (...)Ik bescherm je wel =o
    DAN MOET JE DAT FILMPJE OOK NIET AANKLIKKEN SLIMPIE xd

    JA HALLOOOO. DAT KON IK TOCH NIET WETEN.
    wist ik veel dat er plots een clown opzou duiken uit het riool -bijt nagels-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Musicbeats schreef:
    Ik vind het echt totaal niet eng. Normaal vind ik clows wel eng, maar het is gewoon te onrealistisch dat een clown dat kind zou opeten o.o
    Hij eet ze niet op, hij vermoord ze gewoon.


    when words fail, music speaks.

    SMELLYALATA schreef:
    Whahaha :'). Nja ik ben er niet bang voor, maar ben wel echt heeeeul erg bang voor de grudge, ooooh echt heb er gewoon een trauma aan D:
    Een keertje toen ik die film had zitten kijken toen zag ik snachts dat hoofd opeens op me af komen vliegen, en ik weet zeker dat ik nog half wakker was D:.
    Ik haaaat horrorfilms :')
    Haha vanmiddag school ik gewoon in de lach bij SAW $:


    when words fail, music speaks.

    Marihuana schreef:
    (...)
    JA HALLOOOO. DAT KON IK TOCH NIET WETEN.
    wist ik veel dat er plots een clown opzou duiken uit het riool -bijt nagels-
    Haha.
    omg wacht, ik heb nog een scary filmpje wacht even..


    when words fail, music speaks.

    sneaky cat caming closer ofzo
    IS NIET ZO HEEEL ENG HET IS GEWOON EEN KAT DIE SLUIPT :'D


    when words fail, music speaks.

    Shit, dat is nu al de derde keer dat clowns mij schrik aanjagen ><"
    Derde keer trauma xD
    Gisterenavond ookal. Een vriendin had een verhaal verteld over een babysitter en een clown (een beeldje) en dat die kinderen dan verdwijnen.. Maar in een andere versie zit dat beeldje bij die babysitter.. Maar dan wist ze het einde niet en heb ik daar een hele nacht over gepiekert en begon ik bang te hebben ><"


    VIP - Very Important Penguin

    zo eng is dat toch niet?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben ook bang voor clowns, maar It vind ik te grappig ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.