• Sinds Michael Jackson dood is , is iedereen fan van hem! Ineens is iedereen zo'n grote fan, de meeste kennen hooguit alleen maar 'Thriller'.Okey, het is erg dat hij dood is heel erg (want ik ben altijd al fan geweest) maar nu is hij ineens wél zo belangrijk .. k begrijp dat niet ;x net zoals bij Vincent Van Gogh .. iedereen vond zijn kunst lelijk en hij ging dood en ineens vond iedereen zijn kunst mooi.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja nja ik kende ook alleen maar thriller, billie jean, beat it en smooth criminal, maar toen zag ik bad op tv, en they don't really care about us entoen ging ik meer downloaden entoen kwam ik er dus achter dat hij eigk een behoorlijk geniaal man was ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik luisterde zo nu en dan eens naar hem en dat doe ik nu nog steeds. Al heb ik nu wel meer respect voor hem.

    (want ik ben altijd al fan geweest)

    Ja en hoeveel mensen zeggen dat al wel niet?
    En daarbij, hier zijn al iets van 20 topics over gemaakt. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind zijn muziek niet echt geweldig.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben het volledig met je eens. Myn papa luisterde véél naar hem, waardoor ik een beetje ben opgegroeit met Michael. Ik kan mezelf geen fan noemen, maar myn intresse in Michael ik niet gestegen na zijn dood. Nog steeds evenveel luisteren als voor zijn dood.


    Let's do this poo

    Ik ben geen fan, maar ik ken wel heel veel nummers.

    Carnage schreef:
    Hij was levend.
    Ik was geen fan.
    Hij is dood.
    Ik ben nog steeds geen fan.



    hahaha same here:'D


    It's not the same without you.

    Ja, ik moet bekennen dat ik Micheal Jackson meer ging luisteren na zijn dood. Maar ja, pop was gewoon sowieso niet echt bepaald mijn genre qua muziek. Al is dat denk ik een slap excuus.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?