• Wat is jullie record van: verliefd zijn ?
    (tegelijkertijd hea)
    Mijne is: 6 jongens. :Y)

    Edit:
    Ik was dus een keer op 6 jongens tegelijkertij(niet egt verliefd, vond ze alleen leuk). Niet op hoeveel je bent geweest.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 16:00 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    2.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    3 ofzo

    Ik ben nog nooit verliefd geweest,
    Ik ken wel een paar knappe jongens en natuurlijk wat knappe celebs; maar daar ben ik niet verliefd op. :X


    hoi, jij bent leuk.

    Één denk ik. Of twee maar dat was meer een twijfel tussen verliefd en leuk vinden. Op de één was ik echt verliefd en de ander vond ik gewoon leuk. Nu heb ik de gene op wie ik verliefd was aan de kant gezet en ben ik al meer dan een half jaar op die ander. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    3 of 4 denk ik (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    uhm, 3 ofzo?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eén in mijn hele leven. Al weet ik niet zeker of het wel echte verliefdheid is. Anyway, hij is toch bezet. x,x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nog nooit verliefd geweest (:


    Never run out of reasons to smile...

    1 ??
    weet ik veel
    ben nog steeds op dezelfde jongen, alleen hij niet op mij helaas :(

    11 :X
    waarvan 4 op de lagere school, dus echt verliefd zijn kan je dat niet noemen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 17:04 ]


    -

    3
    maar eentje daarvan vind ik nog steeds heel erg leuk en dat is ook nooit over gegaan
    maar bij die andere 2 viel het wel mee eigelijk:X
    en dat zijn de 2 waarmee ik heb gehadxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    1.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Gewoon 1. Ik kan niet verliefd zijn op twee tegelijk, dat is nl. niet verliefd zijn voor mij.


    Life is hard and then we die

    Op een stuk op 8 jongens :]
    Maar meestal vind ik ze daarna gewoon knap en leuk , als vrienden :]
    Nu ben ik op 4jongens tegelijk :S

    Ik ben de beste met 20 ^^
    Nee, serieus, dat is geen grapje.