• Hoi. nou, ik zit er al een tijdje mee. Eigenlijk al iets van een paar maanden en ik vind het echt vervelend, dus ik wil nu van mensen de waarheid horen. Ik kamp namelijk met een erg laag zelfbeeld :x ookal, laat ik dat niet zien, maar ik zit er wel mee. Dus ik zou graag weten of mensen me mooi/lelijk vinden, leuk/stom etc. ook van mijn vriendinnen hier op q zou ik de waarheid willen horen, want vriendinnen zeggen altijd tegen elkaar 'wauw, jij bent moo en leuk en geweldig.', maar ik wil weten wat mensen écht van mij vinden. Nee, dit is geen aandachtzoekerij en ik ga ook niet boos op je worden als je zegt dat ik lelijk ben. En als jij dit aandacht zoeken vind, dat is jouw probleem. Nou, vertel maar.


    All was well.

    Ik ken je niet echt, dus ik kan niet zeggen of ik je leuk of stom vind. En ik zal eens in je fotoboek een foto zoeken (:
    Edit: Ik vind je een mooi meisje, en dat meen ik. Nee, ik wil je geen beter gevoel geven, ik zeg gewoon de waarheid.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 18:49 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het maakt toch niet uit wat andere mensen van je denken?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Kind, ik vind je een geweldig, lief en mega koel persoon. Je bent mooi, en dat meen ik. Ik zeg het niet omdat ik vriendjes met je ben maar al voordat ik je kende vond ik je stiekem al koel en smexy en ik was jaloers op je ;'x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lief, ik vindt jou heel mooi, en nu je wilt dat ik eerlijk bent, zal ik ook heel eerlijk zijn. Ik vindt jou oogjes een beetje, leeg. Zoals ze dat zeggen. Ik denk dat mascara jou fantastisch zou staan. Verder, vindt ik jou een prachtig meisje, en dat zeg ik niet omdat ik jou vriendin ben, dat zeg ik omdat ik dat meen. Jou karakter? Niets aan doen, je bent perfect. Je hebt humor, en je bent gewoon koel. Ook aardig <3

    Ik Lieft jou haar<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jonge kind
    je bent echt mooi. en dat lieg ik niet. je bent knap en hartstikke lief. ik ben jaloers op je. weetje hoe mooi en slank jij bent? ik zou er een morod voor doen joh :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik zeg, laat je niet zo leiden door het schoonheidsideaal. Het schoonheidsideaal is verzonnen om mensen onzeker te maken, zodat ze producten gaan kopen waardoor ze zogenaamd "mooier" zijn. Echter is het ideaalbeeld onhaalbaar, omdat het ideaalbeeld vaak gephotoshopt is. Het is gewoon nep, allemaal stomme verkooptrucjes. En het stomme is, we trappen er allemaal in! Gelukkig ik niet meer. Meisje, ik zeg je alleen, je trapt erin. Die stomme reclamecampagnes hebben je onzeker gemaakt. Je hebt een onhaalbaar ideaalbeeld in je hoofd.


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet of het slim is om de mening van vreemden te vragen als je zo'n laag zelfbeeld hebt. Bijna niemand kent je echt, dus bijna niemand kan een eerlijk antwoord geven op wat ze van je vinden. Bovendien maken voor mij persoonlijkheid en uitstraling een heleboel uit bij de beoordeling of iemand mooi is of niet. =)
    En nee, daarmee zeg ik niet dat je niet mooi bent.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 18:51 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    weetje, we mogen dan wel vriendinnen zijn, voordat ik je kende en een foto van je zag, vond ik je al mooi en jij hebt me al vaak opgevrolijkt met de domste zinnetjes. Die humor die niet velen hebben, maakt jou juist leuk. Dus krik dat laag zelfbeeld maar op, lieverd. <3


    -

    Nou, nu vind ik het vervelend dat mensen me gaan vergelijken met leeghoofden die ideaal willen zijn. Maar dat wil ik niet, ik wil waarheid. Ik ben zoals ik ben en dat weet ik, maar ik heb één of ander probleem waardoor ik altijd denk dat mensen tegen me liegen en dat wil ik niet meer.


    All was well.

    ik zal eerlijk zijn.
    Ik ken je niet, naja.. volgens mij heb ik wel eens met jou gepraat, weet ik eigenlijk niet zo zeker.. maar ik heb jou wel eens op het forum gezien.. en ik vind je een mooi meisje en dit is allemaal eerlijk gezegd.. =3

    http://www.youtube.com/watch?v=Zm-MIdFXV_4
    Dat nummer luister ik altijd als ik me zo voel. (:

    wel ik ga weer eens mijn mening geven. Ten eerste vind ik je schattig, ten tweede vind ik je kledijstijl leuk. Ten derde vind ik je heeeeeel lief (l) (flower)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    LIEZE schreef:
    Nou, nu vind ik het vervelend dat mensen me gaan vergelijken met leeghoofden die ideaal willen zijn. Maar dat wil ik niet, ik wil waarheid. Ik ben zoals ik ben en dat weet ik, maar ik heb één of ander probleem waardoor ik altijd denk dat mensen tegen me liegen en dat wil ik niet meer.
    Vraag het dan aan de mensen die jou echt kennen, in het echt, mensen die jouw uitstraling kunnen zien. Mensen hier over internet kennen jou erg oppervlakkig. Kijk, sommigen niet, maar ook deze mensen kennen jou alleen van foto's en msn gesprekken. En ga er dan eens niet tegenin als ze zeggen dat ze je echt mooi vinden, want waarom zouden ze tegen je liegen?


    Life is hard and then we die

    Iedereen heeft wel eens momenten dat ze zich niet goed voelen.Maar weetje? Niemand is perfect.. zelfs Paris Hilton niet.
    Niemand is lelijk, iedereen is anders.Dat maakt de mens zo uniek.
    Ook al is de ene wat magerder dan de andere.
    Of heeft de ene glanzender haar dan de andere.
    Het mooiste van de mens is het innerlijke.
    Onthoud dat maar.
    Dus wees niet zo negatief meid.
    (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.