• Ik verveelde me, dus ik vroeg me af wat jullie van sport doen en wat jullie allemaal al hebben gedaan van sport (:

    ik doe momenteel mijn derde jaar Streetdance/Hip-hop en Jazz, Zumba en fitness
    Wat heb ik allemaal al gedaan: 2jaar klassiek ballet en modern, volleybal

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 22:03 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Niets. Echt niets (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb turen gedaan,tennis en dt was het en me overal voor in geschrevne maar nooit gedaan.En ik ga nu nog op Keyboard les en mss op voetbal of dansen xD

    Veel dingen dus n_n


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    1 dag turnen, 3 lessen volleybal
    3 maanden capoeira en sinds een paar weken Zumba


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zit sinds mijn zevende op hockey, en beleef er nog evenveel plezier aan zoals ik altijd al deed :').


    -

    Ik rijd nu 6 jaar paard n.n


    I am an idiot, I move.

    Ik heb 7 jaar klassiek ballet gedaan, maar ben er nu mee gestopt. Ik doe nu geen sport meer, enkel scouts (:


    007

    Ik heb: 1 en een half jaar ballet, 2 (of 3) jaar dans, en een paar lessen badminton.
    En nu fiets ik naar school xD
    Voor de rest niets.. Ik sport niet zo graag.. =3


    VIP - Very Important Penguin

    Ik heb op zwemles gezeten van (4-9 jaar) en daarna heb ik streetdance gedaan (10-12) Nu doe ik niks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hockey nu 5 jaar, daarvoor heb ik altijd geturnt en ook paardgereden. Owja, ik heb naast het turnen ook aan ballet gedaan. Misschien dat ik daar volgend jaar ook weer wat mee ga doen.


    -

    Ik moet echt een keer op een fatsoenlijke sport. Ik heb tot nu toe alleen maar zwemmen gedaan, maar dat doet iedereen.


    we've only said goodbye with words

    heb aan judo, korfbal en dansen gedaan. ben ook pas geleden na 13 jaar gestopt met paardrijden.
    nu loop ik hard :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hier komt mijn lijst ^^
    Gedaan:
    -jazz ballet
    -hiphop
    -street dance
    -line dance(met mam was melig xD)
    -water scouting
    -turnen

    Nu:
    helemaal niets maar wil gaan fitnessen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Niks :']
    Heb gedaan: 7 jaar paardrijden, 2 jaar turnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gedaan... Korfbal, Judo, Ballet, badminton, fitness en dat was het volgens mij wel :'DD, Oja en paardrijden!!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 12:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb gedaan; Jazzballet, turnen, schaatsen, trampoline springen, hip-hop dansen.
    Ik doe; Zumba, moderne dans, 3x in de week hardlopen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?