Michael Parker, is een belangrijk wetenschapper voor ons land. Hij heeft al verschillende mediceinen voor drijgende ziektes gevonden, en heeft zich sindskort verdiept in onmenselijke gebeurtenissen. Om zijn carriere een stap hoger te krijgen, heeft zijn baas hem de opdracht gegeven om te kijken of weerwolfen of vampieren, nou echt bestaan, en of ze in hun bloed genezende middelen kunnen hebben. Ik ben Chanel Parker, de 15 jarige dochter van Micheal Parker en Amy Parker. Samen met mijn vader en zusje woon ik in een villa in Forks, volgens mij de enigste villa. Het "rijkeluiskindje van school" sta ik bekend als. Niet dat ik er trots op ben, ik wil gewoon beschouwd worden als een normale tiener van 15. Ik heb een paar vrienden, onderandere Bella Swann. Al hebben we de laatste tijd veel ruzie. Om terug te komen op mijn verhaal. Mijn vader verdenkt de familie Black van weerwolverij. Ik moest lachen toen ik het hoorde, kom op zeg. Jacob? Een weerwolf? Jaja, zal wel. Dat is het laatste waar ik hem voor aan zie. Me vader wilt nu dat hij mij gaat vertrouwen, en dingen gaat vertellen, zodat me pa zogenaamd kan bewijzen dat hij een weerwolf is. Ik heb erin mee gestemt, hallo, weerwolfen bestaan niet. Ik doe hem een plezier, en ik bewijs maar dat ik weer eens gelijk heb...
Wel of niet doen?
Iemand andere titel?
Rollen doen?
ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!