Je kan me dom vinden maar, ik zit ech te lachen te huilen door elkaar. Ik kan zelfs niet meer deftig typen.
En weet je waarom? All Time Low komt naar België op mijn zus haar verjaardag -8 februari-
Man man. x'd
-
12 okt 2009 - 21:3012 okt 2009 - 21:31
WOOOOOOEHOEEEEEEEE <3
jammer alleen dat ik in nederland woonYou're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
12 okt 2009 - 21:31Ik wist dat er een topic zou komen. Eigenlijk ben je ook typisch.
Ik ben echt blij voor je en ik hoop echt dat je dan mag gaan. Maar ik denk het wel? :'D Maar ik vind het echt leuk voor je en je gaat er dan zekers van genieten en wie weet ontmoet je hen daarna wel.12 okt 2009 - 21:3112 okt 2009 - 21:32Unhearted schreef:
Ik wist dat er een topic zou komen. Eigenlijk ben je ook typisch.
Ik ben echt blij voor je en ik hoop echt dat je dan mag gaan. Maar ik denk het wel? :'D Maar ik vind het echt leuk voor je en je gaat er dan zekers van genieten en wie weet ontmoet je hen daarna wel.
Ik weet het x'D12 okt 2009 - 21:3612 okt 2009 - 21:41OEEEEH vet 8D !
Ben echt blij voor jeThere are several things that I have been doing wrong.
12 okt 2009 - 21:43Fearsome schreef:
ENN.... GA JE ER HEEN?
IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL
Ik ben wel nog altijd 'gestraft'
WHO CARES! IK GA! - moet wel nog toestemming hebben -12 okt 2009 - 21:43imaDINOSAUR schreef:
OEEEEH vet 8D !
Ben echt blij voor je
Jaa, ik ben ook blij voor mezelf. omg slecht; x'D12 okt 2009 - 21:45Therapy schreef:
(...)
Jaa, ik ben ook blij voor mezelf. omg slecht; x'D
hahah ach ik zou ook blij zijn voor mezelf :'D
En als je niet mag, ga je gewoon stiekem.
zingt Break-Out, Break-OutThere are several things that I have been doing wrong.
12 okt 2009 - 21:47imaDINOSAUR schreef:
(...)
hahah ach ik zou ook blij zijn voor mezelf :'D
En als je niet mag, ga je gewoon stiekem.
zingt Break-Out, Break-Out
Hahah escape through the window, head for the car.
Jaa, we hadden al zo'n plannen gemaakt. we zouden dan een fake sleep over houden voor "schoolwerk"
omgaaaash. Ga jij eigenlijk nog es? ;d12 okt 2009 - 21:49Therapy schreef:
(...)
Hahah escape through the window, head for the car.
Jaa, we hadden al zo'n plannen gemaakt. we zouden dan een fake sleep over houden voor "schoolwerk"
omgaaaash. Ga jij eigenlijk nog es? ;d
hahah ook handig 8D
yesh, ik ga 9 februari Ik zat eerst nog te twijfelen, maar m'n zus wilde ook nog een keer, dus toen dacht ik; okay, dan gaan we wel
Ik hoop dat mn kaartjes snel komen :'3There are several things that I have been doing wrong.
12 okt 2009 - 21:5212 okt 2009 - 21:55imaDINOSAUR schreef:
(...)
hahah ook handig 8D
yesh, ik ga 9 februari Ik zat eerst nog te twijfelen, maar m'n zus wilde ook nog een keer, dus toen dacht ik; okay, dan gaan we wel
Ik hoop dat mn kaartjes snel komen :'3
niceeeee ik zou er niet over twijfelen eigenlijk
aaaaah :dd ik hoop ook dat je kaartjes snel komen.12 okt 2009 - 21:56Therapy schreef:
(...)
niceeeee ik zou er niet over twijfelen eigenlijk
aaaaah :dd ik hoop ook dat je kaartjes snel komen.
hahah, is de kaartverkoop in België eigenlijk al begonnen?
Je bent trouwens nu helemaal hyper zeker? :'DDThere are several things that I have been doing wrong.
12 okt 2009 - 22:46