Peepz ^^ Dit is heel simpel. ik zeg bijvoorbeeld: '' zou je met iemand van hetzelfde geslacht naar bed gaan voor 1000.000 euro?'' Dan zegt de volgende Ja of nee, en dn stelt die weer een vraag voor de volgende ^^ Snap^^?
Ik heb dat een keer bijna geproeft want t rook zo lekker..
It's heavy but you are not the only one
Maar ik heb t toch maar niet gedaan
Zou je al je TH-posters verbranden voor een lang en gelukkig leven met een van de TH-bandleden? Zonder paparazzi enzo..en jaloerse fans..(onmogelijk maar ja stel je voor)...*zucht*
Ja hoor, ik heb toch geen posters op hangen zou je een jaar willen internetten als je een week niet zou mogen eten en drinken?
You'd took my breath but I'll survive.
Ja... denk t wel. Zou je spruitjes eten voor th?
ja Zou je(iets wat je heel vies vind) opeten voor 5 miljoen?
nee, ligt er aan wat het is, geen vis ofzo, dan magje de 5 miljoen houden zou je een vogel spin op je hoofd laten lopen?
NEE Zou je vrijwilligerswerk doen?
Misschien moet het wel leuk zijn. Naar Afrika ofzo lijkt me wel cool. zou je een vakantie (met je ouders) afzeggen van wege een ruzie met je ouders?
hangt er van af hoe erg die ruzie is zou da wel kunnexD zou je met je ouders ****** als je dan th kunt ontmoete
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
JA x3 Kga niet met zeurpietjes op vakntie x3 Zou je met Mij gaan Bowlen?
Ja hoorXD Ik heb mn vakantie met mn vader afgezegt, omdat hij steeds ruzie had met mn stiefmoeder... zou je met mij mee naar Leiden gaan?
Jup Zou je met mij nr Amsterdam gaan mt de trein ?
Ja hoor. zou je weten hoe je een internet pagina moet kopieren? vertel dan metteen.
Neeeeee. Eum; zou je kwaad worden als Tom Kaulitz je kuste, terwijl hij net een ander meisje ook kuste? (Omgggg. ) x