• Ik heb eigenlijk twee vragen:

    1. Is het normaal dat je meerdere jongens tegelijk leuk vind?
    2. Is het raar als je een jongen zijn Hyves toevoegt terwijl je alleen nog maar "Hoi" tegen elkaar hebt gezegd?

    Kuch (cat).

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 20:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    1. Ja
    2. Nee

    Hoezo? =3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 20:25 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    1. Neen, ik vind van niet.
    2. Niet dat ik zo'n dingen heb, maar ik vind er niks raar aan.

    xBiteMe schreef:
    1. Ja
    2. Nee

    Hoezo? =3

    Nou omdat ik er mee zit x'D.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Nou omdat ik er mee zit x'D.

    Ja dat snap ik xD
    Maar leg uit, wat is er gebeurd? Lol.


    I clicked my heels and wished for you.

    1.Ik vind van niet(als je verlief leuk bedoelt).
    2.Vind ik ook van niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik xD
    Maar leg uit, wat is er gebeurd? Lol.

    Nou ik vind twee jongens leuk en een van die jongens zijn Hyves heb ik nog niet, maar ik heb zin om hem een verzoekje te sturen, maar ik heb amper een woord met hem gesproken..


    "I shut my eyes in order to see.'

    1. Is het normaal dat je meerdere jongens tegelijk leuk vind? Ja, maar vind je er eentje niet een béétje leuker dan de anderen ? ;x
    2. Is het raar als je een jongen zijn Hyves toevoegt terwijl je alleen nog maar "Hoi" tegen elkaar hebt gezegd? Nee. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Deathwish schreef:
    1. Is het normaal dat je meerdere jongens tegelijk leuk vind? Ja, maar vind je er eentje niet een béétje leuker dan de anderen ? ;x
    2. Is het raar als je een jongen zijn Hyves toevoegt terwijl je alleen nog maar "Hoi" tegen elkaar hebt gezegd? Nee. :3
    Weet ik niet o_o.


    "I shut my eyes in order to see.'

    2 x neen.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Nou ik vind twee jongens leuk en een van die jongens zijn Hyves heb ik nog niet, maar ik heb zin om hem een verzoekje te sturen, maar ik heb amper een woord met hem gesproken..

    Oh ok. Kun je die jongen die je nog niet zo veel hebt gesproken op een andere manier spreken? Als dat zo is, zou ik dat eerst even doen. Maar het hoeft op zich niet per se, je kunt hem ook gewoon toevoegen. Kun je elkaar op hyves leren kennen, wordt de keuze ook steeds makkelijker ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Oh ok. Kun je die jongen die je nog niet zo veel hebt gesproken op een andere manier spreken? Als dat zo is, zou ik dat eerst even doen. Maar het hoeft op zich niet per se, je kunt hem ook gewoon toevoegen. Kun je elkaar op hyves leren kennen, wordt de keuze ook steeds makkelijker ^^

    Ja, maar ik vind dat zo raar om hem op Hyves toe toe voegen terwijl ik 'm amper ken..


    "I shut my eyes in order to see.'

    1; Neejoh, denk bijvoorbeeld aan al die beroemdheden die iedereen knap vind. Ik vind bv ook Strify en Tom Felton leuker. En het is ook niet zo dat ik er één net iets leuker vind.

    2; Hmm, ligt eraan. Als je hem helemaal nog niet kende, vind ik het wel een beetje raar. Ken je hem bijvoorbeeld van school, of via een vriend(in) dan niet.


    Ik hoop dat je er wat aan hebt.^^

    Xo'


    everything, in time

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind dat zo raar om hem op Hyves toe toe voegen terwijl ik 'm amper ken..

    Ach ja, people do it all the time. Hij zal je vast niet gaan slaan ;]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Ach ja, people do it all the time. Hij zal je vast niet gaan slaan ;]

    Ik doe 't denk ik toch maar niet. Zo ben ik niet :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hallo, ik voeg zoveel mensen toe die ik alleen nog maar heb gezien op school (': En ik heb ook mijn crush toegevoegd op Hyves, terwijl we nog geen woord hebben gewisseld -hij is bezet-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.