• Verveling dus:
    Vinden jullie jezelf een goede leerling of niet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja :Y) Alhoewel ik tijdens sommige lessen even helemaal begin weg te dromen en als ik wakker schiet niet weet waar het over gaat. Gemiddelde leerling dan maar. Vorig jaar was ik een goede leerling ;d(krul)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 12:25 ]


    Only losers can act the way you do

    Gemiddelde leerling.. Ik werk niet tegen, en ik werk ook niet mee!:)
    Lessen zijn te slaapverwekkend, maar ik let wel altijd op, mijn punten zijn gemiddeld goed, helaas zijn mijn huiswerken wel altijd zowat te laat enz...

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 12:24 ]


    Get outta my head!

    Gemiddelde leerling. Meestal let ik wel goed op, maar soms droom ik ook helemaal weg en als ik dan weer aanwezig ben is de les bijna afgelopen x.x


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik zou het niet weten (nerd)


    Happiness hit her like a train on a track

    Gemiddeld denk ik.
    Bij sommige vakken haal ik goede punten en heb ik mijn huiswerk bijna altijd af, en bij andere vakken is het enige dat ik doe de leraar omver lullen. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Soms, soms niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet echt, school intresseert me gewoon weinig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gemiddeld, ik let heel vaak niet op eigenlijk let ik alleen bij Wiskunde en Duits op en bij de rest van de vakken niet. Maar ik haal wel bijna altijd goede cijfers. Dusja, ik droom ook vaak helemaal weg, maar dan krijg ik wel goede ideeën voor verhalen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gemiddeld meestal let ik niet op en droom ik over wat ik de komende dagen ga doenxD(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja XD


    Life is hard and then we die

    Ik ben een gemiddelde student, ik let tijdens de les soms wel, soms niet op. Als ik niet aan 't opletten ben dan denk ik aan het vervolg van mijn verhalen. Echt waar, ik heb zeker drei volledige verhalen bedacht in de klas.


    Just a simple "I love you" (:

    mmh.. meestal wel (A)

    Mwah, een slechte. :']
    Ik studeer eigenlijk te weinig.
    Maar ik haal toch goede punten x']
    Als ik echt goed zou studeren haal ik makkelijk 80% :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.