• ja de maan, vanmidag om een uur hebben ze er een raket op afgevuurd:8 like als de maan ontploft zijn we allemaal dood want dan draait de aarde niet meer

    hier kan je zelf lezen.


    To The Stars Through Adversity

    Ze gaan uitzoeken of er water op is.
    Als er water op is kunnen we verhuizen naar de maan geck :9~

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 18:56 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    Ze gaan uitzoeken of er waten op is.
    Als er water op is kunnen we verhuizen naar de maan geck :9~

    ja weet ik (van het water) maar ik vind het gewoon ziek want het berekkeningen dus ze weeten niet zekker of dat ze een krater van 8a10 kilometer maaken, misschien was ie wel veel grooter geweest.


    To The Stars Through Adversity

    Waarom zou de aarde dan niet meer draaien? De aarde trekt de maan aan en niet andersom :s


    You're a star in heaven.

    Daze schreef:
    Waarom zou de aarde dan niet meer draaien? De aarde trekt de maan aan en niet andersom :s

    de maan zorgd voor eb en vloed en als dat stopt stopt de aarde met draaien (zegt mijn moeder)


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    (...)
    de maan zorgd voor eb en vloed en als dat stopt stopt de aarde met draaien (zegt mijn moeder)


    Echt?
    Dat hadden ze me vorig jaar wel effe kunnen leren toen we over het melkwegstelsel en het zonnestelsel aan het leren waren ><


    You're a star in heaven.

    De maan gaat heus niet ontploffen door zo'n raketje, anders zouden ze het in de eerste plaats niet afvuren.

    Devious schreef:
    De maan gaat heus niet ontploffen door zo'n raketje, anders zouden ze het in de eerste plaats niet afvuren.

    nee maar ze kunnen het ook niet gewoon met rust laaten.


    To The Stars Through Adversity

    De maan zorgt voor eb en vloed. En trouwens zo'n klein snoezig raketje doet niks hoor.. Ook niet als de krater 30 km diep werd. De aarde vroeger werd door een super meteoriet getroffen. En maar 1.
    Kijk eens naar de maan, hoeveel kraters zie je? Goed zo :)

    De maan kan heeeel erg veel aan. En die raket was voor onderzoek, en ik vind het goed gedaan.
    En als de maan stopt met eb en vloed, stopt de aarde echt niet met draaien hoor..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 19:06 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rhapsody schreef:
    (...)
    nee maar ze kunnen het ook niet gewoon met rust laaten.

    Blijkbaar niet, nee. (:

    Dan heb je waarschijnlijk nog niet gehoord dat ze iets op de maan willen gaan bouwen omdat ze er zeker van zijn dat de aarde kapot gaat gaan, zodat de mensheid op de maan kan gaan verder leven.

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat de maan zal ontploffen van een raket. En zo ja, er zal wel een superheld komen die ons zal helpen. :'D


    You'll never dream alone. <3

    Irgendwann schreef:
    Dan heb je waarschijnlijk nog niet gehoord dat ze iets op de maan willen gaan bouwen omdat ze er zeker van zijn dat de aarde kapot gaat gaan, zodat de mensheid op de maan kan gaan verder leven.
    nee.......... dat vind ik ook raar, maar het is wel hun eigen schuld.


    To The Stars Through Adversity

    Rickjuh schreef:
    De maan zorgt voor eb en vloed. En trouwens zo'n klein snoezig raketje doet niks hoor.. Ook niet als de krater 30 km diep werd. De aarde vroeger werd door een super meteoriet getroffen. En maar 1.
    Kijk eens naar de maan, hoeveel kraters zie je? Goed zo :)

    De maan kan heeeel erg veel aan. En die raket was voor onderzoek, en ik vind het goed gedaan.
    En als de maan stopt met eb en vloed, stopt de aarde echt niet met draaien hoor..


    Helemaal mee eens! Ik vind jou reactie stiekem trouwens heel erg grappig X:


    Get back motherfuckerz'

    dn bestaat er tenminste geen pijn meer op de wereld(A)

    btw weet je wat ik gehoord heb o_O? Dat iedereen over een paar jaar in de ruimte moet gaan wonen xD omg zo zot
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....