• Uhm, ik begin sinds een omstandigheden nu pas weer met schrijven. Ik hoop dat ik me erdoor beter ga voelen.
    Ik begin een nieuwe tokiohotelstory. en, misschien dat jullie geintresseerd zijn?
    Als je benieuwd bent, alvast een voorproef want hij staat nog niet online;
    Titel:

    Something Special.

    Weetje,
    Niets is zo speciaal als vrienden die je steunen door dik en dun.
    En weetje,
    Al sinds ik klein was speelde ik in de tuin met Tom en Bill. Ze leken zo op elkaar dat ik ze nouwelijks uit elkaar kon houden. Naarmaten we ouder werden, werd onze band hechter en dat is inmiddels uitgegroeid tot een onsterfelijke vriendschap.
    Je leven kan niet meer stuk, Tom en Bill zijn de twee liefdes waar je altijd naar verlangt. Ze zijn je steun en toeverlaat, je alles. Mijn 16e verjaardag was een groot feest. Het beste wat ik ooit had, gewoon, alleen met Tom en Bill. Met zijn drietjes.
    Maar als mama opeens beslist om te scheiden van papa, begon ik langzaam te realiseren waarom papa en mama altijd ruzie hadden als ik in bed lag.
    Papa ging het huis uit, ik ging elke dag na school even langs als ik nieuwe cijfers binnen had, of we dronken gewoon een kopje thee. Maar mama had opeens alweer een nieuwe vriend. Hij verzorgde mama goed, en al snel was ze papa vergeten.
    3 weken na mijn 16e verjaardag komt papa te overlijden bij een treinongeluk. Mijn wereld viel in duizend stukjes.
    Mijn leven na papa's dood is zwaar, maar met Tom en Bill sla ik me door het verlies heen, zeker weten.

    -Chelsea
    Kopyright by xRietjeXTomx.

    Geïnteresseerd? stuur me dan even een berichtje ofzoo.
    Byee.
    Xxx <3 Rianne. :)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 22:13 ]


    Love is Murder