• Wazaaa!!
    Ik had een week gelden ontstoken ogen, en ik was er eidenlijk van af. Iets wat ook maar 4 dagen heeft gedeurt, want nu begond het weer op te spelen. en lijk ik wel Stood!. ;o
    Maar de eerste keer werd al gezecht dat het ook een allegie kan zijn..
    Dus nu wil mijn moeder dat ik testjes ga doen, om te kijken of ik ergens allergies voor ben..
    maar dat vind ik echt enorm eng!
    Want ze gaan dan sneetjes in je zetten, met verschilende dingen er in, en kijken waar je op reageert..
    Maar ik ben daar hartstike bang voor! ;o
    Dus nu wil ik even hier vragen, of iemand dat al eens gehad heeft.. Doet dat dan veel pijn ofzu, en wordne het echt litekens ofzu?! ;o

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 17:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat had ik ^^
    Deed geen pijn hoor x'D En mijn allergie is nog niet ontdekt, ze testen alleen maar op de voornaamste dingen.


    Your make-up is terrible

    Nhaja Beeter dat het geen pijn doet! ;o
    maar zetten ze dan gewoon echt sneetjes in je arm? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bij mij prikjes, ze prikken met een klein naaldje een gaatje in je arm. Maar eerst tekenen ze rondjes zodat ze weten waar ze moeten prikken.
    Dat van mij gebeurde 2 maart, vlak voor het TH concert.


    Your make-up is terrible

    en een dag voor mijn verjaardag!! ;x
    Nhee oke, maar mij werd verteld dat er egt een sneetje werd gezet..
    nouw beter een prikje! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    sneetjes?
    prikjes had ik


    Some people make the world special just by being in it

    Toen ze bij mij gingen testen gingen ze prikken en vulden ze 6 buisjes met bloed om te kijken wat m'n allergie was ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik hou iet van prikjes
    ik moet volgende week tanden laten trekken, en dan wordt de verdoving gedaan in mijn tandvlees met twee prikjes
    aaaaaaaaaauw


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?