Leerkracht dans (:
-Naam; Chanel
-Achternaam; Naughton
-leeftijd; 26 Jaar
-Talent; Dansen
-Like; Dansen, shoppen, uitgaan, lesgeven, muziek luisteren, lezen,
-Hate; ruzie, insecten, egoïstische mensen
-Karakter; vriendelijk, bazig, soms kattig, soms brutaal, behulpzaam, betrouwbaar, eigenwijs, creatief, modieus, spontaan, koppig
-Foto; Kan nog veranderen, klik
-Tekstje;
Hallo Iedereen,
Chanel Naughton hier. Zesentwintig jaar geleden werd ik geboren in een gezellig middenstands gezin. Mijn moeder was huisvrouw en mijn vader was timmerman. Jammer genoeg stierf mijn moeder vroeg en trok mijn vader weg, waardoor ik en mijn broer voor mijn jongere zusjes en broer moesten zorgen. Door deze gebeurtenis werd ik sneller volwassen dan enig ander en werd ik ook zeer onafhankelijk en zelfstandig. Ik woon nu in een kleine loft, helemaal alleen, ver weg van mijn familie, die ik eigenlijk wel hard mis. Ik heb wel een kat, Minou, die me gezelschap houdt, maar toch is dat niet hetzelfde. BC-ASS heeft me uitgenodigd om de danseres van dienst te worden en dat heb ik met beide handen gegrepen. Dansen is mijn hele leven; ik doe ballet, jazz, streetdance, musical en funk. Als zesentwintig jarige dame heb ik toch al wat bereikt in mijn leven en ben ik wel trots op mezelf. Net zoals mijn beste vriendinnen Evie en Sasha.
[ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 20:26 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right