• Iemand nog stomme/onzinnige/heel idiote uitspraken in de aanbieding? :Y)
    Een vriendin maakte vanmiddag een klein lijstje:
    1. Mila: 'Niks is zo nutteloos als een roze olifant' (Lang verhaal)
    2. (Tijdens een film, waarbij de man die eeuwig leeft na iets van 60 jaar weer zijn geliefde probeert te vinden en uitkomt bij haar grafsteen) Jasper: 'Ja daar ben je dan mooit te laat mee hé, Knuppel.'
    3. Mila: 'What the fuck?' Joy: 'Fuck the what?' Mila (Begreep het niet): 'WTF?'
    4. Julia (In de efteling in de fata morgana begon ze opeens te vertellen) 'Ik ben Shaklim Likpaté, ik kom uit Shaklimbad, dit is mijn woning.'
    5. Joy: 'Hoezo waar halen we een spijker vandaan? Zo moeilijk is dat toch niet? Iedereen heeft toch een spijker!' (Ik vind die laatste zin nog steeds gewoon kloppen.)
    6. Mila: 'Het stinkt hier' Joy: 'Naar deo' Beide tegelijk: 'Mannendeo' (Dat klonk heel grappig want dat was net als 'My name is bond, james bond)
    7. Jongen uit de klas: 'mevrouw, er zit iets op uw neus' Lerares: *Voelt aan neus* Jongen: 'TOET!'

    En op zomerkamp.
    Karen en Joy lagen samen in een ieniemienie tweepersoonstentje kou te lijden en de slappe lach te hebben.
    Joy: *Legde zich recht in een steen* 'AH TERING.' Karen: 'Wie heeft de tering?' Joy: 'Jij.. Denk ik.' Karen: 'Nope' Joy: 'Oh. En nu dan?' Karen: 'Nope' Joy: 'En nu?' Enz enz.
    Volgende ochtend, Joy: 'Karen!!' *Maakt Karen wakker, heel vroeg* Karen: 'Wat?' Joy: 'Heb je nou al de tering? :3'

    Als je ze zo leest slaan ze echt nergens op, maar op dat moment waren ze dikke humor. :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 22:07 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Die laatste is gewoon geniaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahahah die laatste is geniaal :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Decadence schreef:
    die Toet ga ik onthouden. ;D


    For once I want to be the car crash.

    Ik had laatst iets
    "WAT DOEN DIE HANGJONGEREN DAAR, het is toch gewoon een open veldje?!"
    Die was behoorlijk stom zegmaar :')


    I don't need words to feel those lips.

    7 is geweldig. :'D


    Let the Night embrace you