• Uch :/

    Die hadden wij dus vandaag, onaangekondigd dan nog. Nou even uitleggen: Wij hadden vanmorgen de eerste twee lesuren L.O. en opeens zei onze leerkracht dolblij; Jullie gaan vandaag de coopertest doen! Nou hallo, zeg dat dan wat op voorhand, we mochten namelijk mp3/iPod/GSM meenemen om muziek mee te luisteren. Ja, had ikd at natuurlijk niet mee, like; kon hij dat niet een beetje sneller gezegd hebben? En nu doen mijn benen echt verfuckt veel pijn ;/ En ik heb in totaal drie rondjes gestaptlopen. :Y)

    Cooper-test is; In twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes lopen op een atletiek piste. Voor de meisjes van 13/14 jaar zijn dat 5 en half rondjes en voor de jongens van 13/14 jaar zes en half. En ik kan je zeggen dat dat echt vermoeiend + kut is.

    Nog mensen die soms zo'n tests moeten doen tijdens de lessen L.O.?

    xoxo'

    Ik houuuuu van het MBO. <3
    Geen gym meer. :w
    maarja, succes met bijkomen dan maar. :'D


    blame the bully.

    Ik moest dat vandaag doen en ik moest zes en een half rondjes lopen. Ik heb er maar vijf gelopen maar ik heb echt helemaal geen conditie. (A)
    En wij mogen geen mp3/iPods meenemen, zo stom. ><

    Wij moesten negen en een half toertjes lopen rond een voetbal veld ><"
    Gelukkig ben ik nu van lopen af.. Maar nu beginnen we met Hoogspringen Yay! *Sarcasme*

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 19:19 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Wij oefenen dat heel vaak op school, maar ik heb ook 8 uur Sport in de week.

    Maar ik sport 11 in de week. :Y)

    Dus ik kan het makkelijk volhouden, 12 minuten rondjes rennen. 8D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 19:21 ]


    -

    Die heb ik deze donderdag TT_TT
    vorige week hadden we oefenloop
    Ö


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    wij moeten een keer per jaar commando loop doen dat wil zeggen in 10 minuten zoveel mogelijk rondjes lopen,maar je moet over banken springen over de plint springen tussen paaltjes lopen.
    Trap op en trap af;
    Maar je moet wel blijven lopen.

    &


    de Bieptest ook een keer per jaar
    Er staat een lijn waar je moet gaan staan en zo'n 10 meter juist er recht tegenover staat er nog een lijn en jah als er biep klinkt uit de radio moet je naar de andere kant lopen en die biepen komen steeds sneller en sneller.
    Dus je moet echt heen en weer lopen
    Daar wordt je serieus moe van.


    I need you like a heart needs a beat

    Esmaye schreef:
    Wij oefenen dat heel vaak op school, maar ik heb ook 8 uur Sport in de week.

    Maar ik sport 11 in de week. :Y)

    Dus ik kan het makkelijk volhouden, 12 rondjes rennen. 8D

    Wuat!?! da's best veel... uh.. nogal veel Ö


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dubbel op verzenden geklikt :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 19:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Esmaye schreef:
    Wij oefenen dat heel vaak op school, maar ik heb ook 8 uur Sport in de week.

    Maar ik sport 11 in de week. :Y)

    Dus ik kan het makkelijk volhouden, 12 minuten rondjes rennen. 8D

    Wil je mijn biep test op het einde van het jaar niet voor mij doen? =3


    VIP - Very Important Penguin

    Daisuki schreef:
    dubbel op verzenden geklikt :Y)



    Op mijn school kun je twee kanten op;

    - Sport

    of

    - Kec.

    Sport is dus gewoon gym, dat je ook meedoet met toernooien, en dat je regelmatig wedstrijden bezoekt of naar een klimmuur gaat etc.

    KEC staat voor Kunst, Expressie en Cultuur. Dat is dus toneelspelen, maar ook schilderen, krijttekeningen maken, dingen voor de klas doen, allemaal creatieve dingen.

    En dat ben ik dus niet. Ik ben echt totaal niet creatief ofzo.

    Dusja. :]


    -

    wij doen elk jaar de beep-test ofzo (?)


    -

    Singalong schreef:
    (...)
    Wil je mijn biep test op het einde van het jaar niet voor mij doen? =3


    Ahahah nou soms heb ik ook moeite hoor. :B
    Op zich kan je het best lang volhouden, als je maar rustig begint en een goed tempo houdt. :')


    -

    @ForeverNow
    de bieb test hebben wij ook .__. Vorig jaar heb ik dat in totaal drie minuten en half volgehouden :Y) maar dat kwam deels doordat ik struikelde over mijn veter en die leerkracht dat niet wou geloven ;/

    Wij hebben Start To Run, net iets moeilijker, de kilometers hangen af van het jaar waarin ej zit, ik moet er 4.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom mag jij je mp3/gsm en dat soort gedoe meenemen en wij niet? ._.
    Wij oefenen er op. Maar als ik uitgeput geraak, sta ik meestal achter een boom. En wanneer er een grote groep lopers komen, ren ik achter ze aan. :'D


    You'll never dream alone. <3