• Nou, ik had jullie laatst vertelt over een jongen:
    zie hier topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=44033

    nou, het is dus wel weer helemaal goed.
    en ik had zo in mijn msn naam staan; koud hij zo heel lief en aardig doen; ga dan douchen blabla krijg je het weer warm, net ook gedaan.. en dus ik ging douchen en ging daarna weer terug, even nog met hem gepraat, hij deed dus weer heel lief, en daarna toen ik weg ging ikzo; doegxx hij zo; loveyou (L):$. ikdacht; okee? maarja, ben er niet op ingegaan.
    En vanacht stond dus mijn msn nog aan,
    keek ik vanmorgen en toen stond er zo dat hij had gezegd: Skaatie (L)(L) enzo van die dingen.
    En ik snap hem dus echt niet ,
    eerst mij uit liggen schelden, lief doen, en dan no paar keer uitscheldenn en dan weer zo keilief gaan doen.
    en ik kan daar niet tegen, want ik laat me dan altijd gewoon meeslepen ..

    help ;$


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Hij is je niet waard.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    maar als hij altijd weer zo lief gaat doen, laat ik me echt altijd weer meeslepen :O


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Probeer je er tegen te verzetten.Volgens mij is hij gewoon een player maar echt waar, trap er niet meer in.Want dat soort typpe kerels gaat stoer doen bij zijn vrienden en gaat je voorstellen als zijn 'nieuwe aanwinst'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben het eens met Represent. Laat je niet doen!


    Never run out of reasons to smile...

    Represent schreef:
    Probeer je er tegen te verzetten.Volgens mij is hij gewoon een player maar echt waar, trap er niet meer in.Want dat soort typpe kerels gaat stoer doen bij zijn vrienden en gaat je voorstellen als zijn 'nieuwe aanwinst'


    You'll never dream alone. <3