• Van me Broer!!! ;x
    echt waar!
    Bijna alle vrienden van me broer zijn best wel knap ofzu.. en daar heb ik problemen mee!
    Jha Elle moet altijd zoenen of relaties krijgen met vriednen van haar broer ;x
    Waardoor ik hun vriednschap verpest!
    En nu voel ik me heel erg schuldig!
    eerst helemaal niet!
    maar nu gingen we met de boot weg, en een vriend van hem zou mee gaan, maar die vriend die was helemaal verlieft op mij, maar ik niet met hem.. tenminsten eerst wel, maar tone ik met hem gezoent had voelde ik geen klik meer ;x
    En toen wouw hij opeens niet meer mee..
    En toen werdt mijn broer kwaat, en ging schoenen naar mij gooien,, en nu voel ik me eenorm Schuldig!!

    Iemand een iedee, hoe ik kan laten zien dat ik het heel sneu voor hem vind? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Talk toe him.


    We can only learn to love by loving.

    JHa maar mijn broer wil nooit naar mij luisteren..
    Ik en me broer kunnen aleen maar elkaar beledigen, en ruzie maken.. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Join tha club ><


    -

    sms hem?

    doe ik dan ook wel is:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn zusje met mijn vrienden zou zoenen en verkering zou hebben. Dan zou ik er flink de pest in hebben. Misschien eens proberen níet meer te zoenen met de vrienden van je broer? Of gewoon helemaal niet meer bij ze in de buurt komen. Lijkt me wel zo verstandig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn zusje met mijn vrienden zou zoenen en verkering zou hebben. Dan zou ik er flink de pest in hebben. Misschien eens proberen níet meer te zoenen met de vrienden van je broer? Of gewoon helemaal niet meer bij ze in de buurt komen. Lijkt me wel zo verstandig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Blondine schreef:
    Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn zusje met mijn vrienden zou zoenen en verkering zou hebben. Dan zou ik er flink de pest in hebben. Misschien eens proberen níet meer te zoenen met de vrienden van je broer? Of gewoon helemaal niet meer bij ze in de buurt komen. Lijkt me wel zo verstandig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zie reactie van blondine

    Wat Blondine zegt. (:
    [+ Verplaatsing naar 'Relatie'.]


    " I'm not your boyfriend, baby. "