• Okéj, die stad/ dorp Wel daar is men pa al eens geweest xD ik zei zo tegen hem, papa ken je berlijn en hij keek me zo aan van is die vraag nu serieus dus ik droeg dan maar ken je magdenburg (ofz :$) en hij zei ja, dus ik zo en ken je loitisch (of hoe de hel het ook heet) en men pa zo, ja (doodnormaal) dan ik weer 'ben je daar al geweest :O' en dan zei ie dood leuk 'jah der is daar een verffabriek dusja :) dan ik weer 'OMG toen woonden tom en Bill daar wrs nog, en miss heb je ze wel gezien ofz!!!' en dan zei men pa 'Aah vandaar dat het daar zo stonk' -_-

    Mja, mijn papa is daar geweest toen ze daar nog woonden xD en toen waren ze wrs nog nie beroemt dus op dat moment xD was ik even jaloers op men papa XD

    Ik vind jouw pa cool x')
    Whiih, ik wil daar ook heen. Misschien ga ik er deze zomer stoppen als we onderweg zijn naar ons vakantie dorp ding xD
    Oke, I know, ze wonen daarn ie meer mrjah, boeiend -_-


    Turning up the volume

    Ik vind jouw pa cool x')
    Whiih, ik wil daar ook heen. Misschien ga ik er deze zomer stoppen als we onderweg zijn naar ons vakantie dorp ding xD
    Oke, I know, ze wonen daarn ie meer mrjah, boeiend -_-

    jah ik wil daar ook eens heen xD ookal wonen ze er niet meer ^^ ze hebben daar wel rondgelopen hé XD
    Mja, men pa wil niet meer naar Duitsland
    omdat, hij er sinds th nog harder tegen is, en hij mij gewoon graag pest -_-
    Verdorie ..