• Hello.
    Kennen jullie dat ook wel zo'n moment dat je het liefst door de grond wil zakken?
    Nou die had ik dus vandaag.
    Barbara en ik waren aan het praten over mijn crush, wij van te voren kijken of hij niet achter ons fietste weet je wel. Nou ja fietste die dus niet. Ineens kijkt Barbara achter ons aan de overkant op het fietspad fiets er een jongen met precies dezelfde kleren aan. Zegt ze zo: ''Is dat RJ nou?'' Ik ook kijken. ''Ja dat is hem.'' Barbara: ''Nee hij ziet er anders uit.'' Ik: ''Maar ze hebben precies dezelfde kleren.'' Wij nog steeds kijken, kijkt hij op. Is het hem dus wel. Ik nogasl hard: ''Kut het is hem wel!'' toen moesten we wel erg hard lachen serieus het was gewoon grappig omdat we eerst nog zeiden let op straks fietst ie achter ons. (nerd)
    Naja wij dus oversteken fietst hij voor ons en wij hem volgen een stukje hij de hele tijd naar mij kijken achterom maar oké. Wij snel afslaan, het was zo schaamtevol maar zoo grappig.
    En achter mijn schermafbeelding zit een verhaal want we waren in de Free record shop. En ik ging allemaal domme singles pakken van Jan Smit, Jannes, André van duin en Gordon en we gingen out om deze foto dus ja vandaar.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, sommige dingen zijn zo dom dat ze grappig zijn maar andere niet.

    goed gezegt :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    goed gezegt :Y)

    Ja, want dat ken ik :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik fietste met 2 van mijn vriendinnen naar huis en ze reden even achter mij toen we het huis passeerden van een hotty die ik soms zag. ik riep naar hen' kijk hier woont diene schone jongen.' hoor ik opeens een paar jongens lachen. die hotty en zijn vrienden stonden in de tuin en ik had dat niet gezien. schaamte!:$


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    @raindrups
    aha dat is heel erg schaamtevol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.