P.A
Personal asistant.
Kan je worden van beroemdheden zoals laat ik zeggen beyonce, Brad pitt, Angelina jolie.
Echt dan heb je zo'n zwaar leven haha, je moet dan 24 uur per week beschikbaar zijn.
Dus ook s'nachts als bradlief opeens zin heeft in een starbucks koffie moet je maar lekker je bedje uit en die gaan zoeken om 4 uur.
haha had er een artikel over gelezen, zoo zwaar is dat.
XxLegendxX schreef:
P.A
Personal asistant.
Kan je worden van beroemdheden zoals laat ik zeggen beyonce, Brad pitt, Angelina jolie.
Echt dan heb je zo'n zwaar leven haha, je moet dan 24 uur per week beschikbaar zijn.
Dus ook s'nachts als bradlief opeens zin heeft in een starbucks koffie moet je maar lekker je bedje uit en die gaan zoeken om 4 uur.
haha had er een artikel over gelezen, zoo zwaar is dat.
Lekker dan... Egt nie, dan kan hij het zelf gaan halen... Ik hoor de telefoon waarschijnlijk nieteens õ.O
You let your dreams die. You are the forgotten. <3
Ook personal shopper, dan mag je gewoon gaan shoppen met iemand anders geld. Maar na een tijd zou ik depressief worden omdat ik al die kleren moet afgeven. :'DDD
Personal shopper
Zangeres
Fashionadviseur (vrouwelijk dan wel)
Boekhouder
Advocaat
Kokkin
Personal Assistent
Journaliste
...
Ik ga als ik afgestudeerd ben (op mijn twintigste) vier diploma's hebben , dusja daar uit kan ik vast wel een geschikt beroep vinden